Krátce po koupi jsem zjistil, že motorka nedobijí. Prodejce při prodeji tvrdil, že nestartuje, protože má špatnou baterku, ale byl spálený regulátor. Po identifikaci kabelů z alternátoru a jejich přeměření jsem zjistil, že je alternátor v pořádku a že je načatý regulátor, dobíjel, ale jen pokud bylo všechno vypnuté. Jakmile se zapnuly třeba jen parkovačky, už se baterka začala vybíjet.
Jelikož originální regulátor stojí 900kč a ještě se na něj musí 14dní čekat, rozhodl jsem se pro regulátor z MZ RT125, který jsem koupil zde na Motorkářích od Demoto za 400kč .
Vzhledem k tomu, že původní regulátor měl 3 výstupní vodiče, na kterých se v závislosti na poloze klíčku a chodu motoru střídal + a -, rozhodl jsem se pro připojení výstupu z regulátoru přímo na akumulátor.
Všechno zapojeno, chvilka napětí, našlápnout a??? Sláva. Funguje to. Ted dobijí se zapnutými světly i na volnoběh.
Spotřeba oleje se dolití hustšího oleje SAE 15w40 skoro nedá změřit. Najel sem 200km a připadá mi, že už neubejvá.
Jízdě zdar
Vlastník | Hippieguy | |
---|---|---|
Vloženo | 15.4.2012 | |
Aktualizováno | 10.4.2014 | |
Zobrazeno | 13 946x |
Na něčem se začínat musí
pekne sem si pocetl a zavzpominal na sve zacatky, taky me jen tak nic nerozhodilo, stacilo kdyz me to svitilo a brzdilo aspon jedno kolo jinak jizde zdar !