K úspěšnému rozpůlení motoru je zapotřebí jedné drobnosti. A to vypreparovat motor z rámu. Nejdříve vypustit olej. Projel jsem se teda na dvojce a začal vypouštět... abych zjistil, že je ledovej jak psí čumák. Po oleji odepnout všechny bovdeny, sundat zapalování (to jsem nechal vyset na drátech) a vyndat šrouby. Pak už jen čapnout kovové srdce stroje a vyndat. Jaké bylo překvapení, když jsem poprvé okusil váhu třiapůli a jaké bylo překvapení, když ve smrtélné křeči tažení motoru z rámu mě ještě úspěšně zastavil kabel neutrálu. Věřím, že kdybych zapoměl na zapalování, tak v duchu Murphyho zákonů vytrhám kabely z něj, přičemž zničím obě kladívka (jak se neptejte prostě Murphy). Ale tento kabílek držel statečně. Když už motor trůnil na plechu, zmocnil se mě pocit absolutního vítězství. Pokořil jsem motor zabudován v rámu
Vlastník | Reski | |
---|---|---|
Vloženo | 4.3.2012 | |
Aktualizováno | 4.3.2012 | |
Zobrazeno | 2 620x |