Nejakou dobu trvalo, nez jsem se to naucil startovat, tak jsem pri tom odrovnal startpaku, nejak to proskakovalo, tak jsem si rekl, ze bych to mohl rozebrat. Nakonec byla zavada uplne banalni, ale kdyz uz jsem byl v tom, tak jsem provedl i par dalsich oprav. Dve kolecka ze strany spojky, ty startovaciho mechanismu uz na svych hridelich moc podle me litaly, tak to chce nove pouzdra z cinove bronzi (CuSn12Pb nebo CuSn8) a taky spojkovy kos dostal docela zahulit po puvodnim majiteli, takze ten se necha zavarit a sjet na freze na rozmer na freze... Hned taky vymenim gurero a lozisko ovladani spojky, to by bylo tak k motoru.
No ale nedalo mi to, tak jsem stejne rozebral motorku komplet celou do sroubku, tim jsem dosel ke zjisteni, ze vsechny loziska a dily jsou OK, jen chybelo jedno gufero na cepu co drzi kyvku v ramu a v zadnim kole jedno lozisko uz by do konce dalsi sezony nevydrzelo, takze hned vymenim obe loziska a gufera za nove, vyjde to na cca. 50.- tak proc ne. Jedine dve casti motorky co zustal usetreny rozebrani jsou predni vidle a zadni tlumic. Zatim nic netece, tak se s tim nechci drbat a hlavne jsem se docetl, ze v zadnim tlumici je misto vzduchu nafoukany nejaky plyn, takze to moji zvedavost odradilo
No ted staci pockat na dily, poradne oleje a naplne, sehnat material na pouzdra, slozit a zase si sezonu pojezdit.
Vlastník | TWL | |
---|---|---|
Vloženo | 24.5.2011 | |
Aktualizováno | 2.3.2012 | |
Zobrazeno | 996x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ