Takže když jsem zjistil v Paskově na závodu, že mi pořád padá řetěz, tak jsem samozřejmě zase nedojel i když jsem se držel v popředí. Po skončení závodu jsem zjistil proč tomu tak bylo. Na fichtli to byl moc velký masakr a bylo jich škoda na takovou raubírnu (teda těch pěknějších). Takže problém byl v tom, že se mi skládala kostra... A ještě byl problém s uchycením stupaček. Jsou uchycené přímo za oko u motoru a to je problém. Fichtl není na takový extrémek stavěn a proto když povětšinu času jezdim ve stupačkách, tak samozřejmě oka na motoru praskly, takže jsem musel přestavět motor do nových kártrů, ale abych tomu předešel příště, tak jsem udělal pár opatření...
-
Všimněte si vzdálenosti výfuku od země...
-
A tady už je po mém tuningu. V zatáčkách jsem vláčel výfuk p
-
1. opatření proti očopřeření...
-
-
-
-
-
-