PROFIL MOTORKY

Honda VTX 1300 custom (2005)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník DanB
Vloženo 20.5.2008
Aktualizováno 21.3.2014
Zobrazeno 8 858x
HODNOCENÍ PROFILU OD 28 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7

Papuč 240 na zadek VTX 1300C

Vloženo: 12.12.2011, Uskutečněno: 03.05.2012, Zhlédnuto: 15x


Tak po dlouhé době jsem se odhodlal něco zase sesmolit a o něco se podělit. Mým snem byla vždy motorka s tlustou gumou pod zadkem. Několik zim jsem si tuto úpravu sliboval. Několik zim šetřil peníze, které jsem stejně utratil za něco jiného a nepochybuji o tom, že i potřebnějšího.
Tento rok jsem do toho praštil a za obrovské pomoci kamaráda Jirky se do úpravy pustil. Zatím jsem na začátku, ale proč nezačít popisovat první problémy.
Rozhodl jsem se, že upravím původní ráfek. Ten má rozměr 3,5"x15". Původní záměr byl udělat z něj 8,5"x18", ale to by byl moc velký skok a tak jsem se s panem Kaděrou domluvil na 16" a šířka cca 8,5". Tady musím říct, že jsem svou neodborností zmátl pana Kaděru a ten na základě mého chybného zadání vyrobil ráfek o šířce 250mm což už je bez mála 10". A to byla chyba. Gumu jsem na ráfek dostal, ale v kyvce pochopitelně nezatočil, takže nyní proběhne zůžení na nově definovanou řířku 222mm. Během zkušební montáže jsem přišel na to, že mám víc štěstí než rozumu. Kola, která se dodávají z USA jsou 18" proto, aby se vše do kola krásně vešlo. Já protože chtěl maximálně šetřit mám vše trošku namačkané a leštění a umývání motorky bude vždy probíhat s odřenými klouby na prstech, no co už.
Kyvku jsme už taky upravili dle vzoru amerických soudruhů. Takže poslední stav je takový, že čekáme na užší ráfek, abychom se mohli pustit do úprav blatníku, sedla a dalších problémů, co tato úprava s sebou přinese.

A je po všem!!! Dobrá věc se podařila. Upravený ráfek přišel v lednu a od té doby probíhala úprava s menšími přestávkami. Jakmile jsme vyzkoušeli že kyvka a ráfek je OK, vrhli jsme se na blatník a sedlo. Tady jsem trochu tápal, měl jsem nějakou představu, ale jak ji zrealizovat byl problém. Ani já ani Jirka nejsme klempíři a tak padlo rozhodnutí, že upravíme stávající blatník. Někde jsme ho zkrátili a hlavně podélně rozřízli s tím, že vevaříme plech a zbytek upravíme flexou... No záměr to byl pěkný a do určité fáze jsme to i zrealizovali, ale potom padlo rozhodnutí, že bude jistější převézt motorku ke kamarádovi klempířovi a ten dodělá zbytek. Ještě před převozem začala výroba sedla. Chtěl jsem sedět co nejníž, tudíž řeč o nějakém vycpaném monstru se vůbec nevedla. Spíš šlo o trestnou lavici Korpus jsme vytvarovali z plastové desky a o čalounění se postaral mistr čalouník. Sedlo pro spolujezdce jsem udělal odnímatelné a drží pouze na přísavkách. Motorka se ihned po výrobě kopyta na sedlo přestěhovala do klempířské dílny. Jakmile Aleš udělal svou klempířskou a nutno podotknout že výbornou, odeslali se díly do lakovny Upřímně jsem litoval přípraváře, který musel vše kytovat... Díly přišly z laku a začala finální montáž. Bohužel opět jsme trošku narazili. Blatník byl příliš nízko a hrozilo, že na našich super cestách ohobluju spíš gumu o plech než o asfalt. Takže blatník dolů, naříznout konzole, které ho držely, přihnout a znovu zavařit. Druhý pokus vyšel... Výsledek najdete v profilu motorky. Osobně si myslím, že se povedlo vše na jedničku. Pokud se najde nějaký blázen, který se do toho chce pustit, zkusím poradit, co budu vědět. Tak zatím...

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
jnes (0) napsal 05.01.2014 v 14:01

Ahoj blázne co přibylo letos?


Nejnovější záznamy v deníku
  • 13.-14.9.2008 - víkendový výlet za závody veteránů v Branné. Super zážitek. Většinou se jedná o starší pány, kteří tyto skvosty sedlají. Ze svého umění nic nezapoměli a svým miláčkům dávají co proto. Doporučuji navštívit

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 23.09.2008
    Uskutečněno: 23.09.2008


TOPlist