TUNING: Takže k těm úpravám,...tohohle "Oslíka", nebo v překladu (MadAss-šílená prdel) jsem koupil asi před 3 týdny, jelikož jak už jsem psal, ten první co jsem ho koupil v létě, mi byl pro velkou oblibu "zabaven".
Začal jsem tím, že jsem prolezl včechny šrouby, spoje a upevnění a co se mi nelíbilo, "dodělal" jsem podle svého.Co se týče vzhledu, na motku jsem dal jiná řidítka, přidal blastry od FLY a implantoval plexi, které jsem trochu upravil.Plexíky mám na motkách prostě rád. Nosič a kufřík už na motce byl,...což je dobře, páč dokupovat nosič za 3500,- by se mi nechtělo, ale pak není kam dát nějaké věci atd.Dal jsem i nová zrcátka,...ty origo jsou k ničemu,...a ještě na těch uzoučkých origo řidítkách, absolutně nefunkční.
Širšíma řidítkama se více zlepšila ovladatelnost a stabilita a dájí se na tom slušně dávat zatáčky,...samozřejmě v poměru rychlosti dvácového motůrku. Pak jsem provedl nějaké předělávky hlavně účelové, jako posunutí sedla dopředu a zvýšení o nějaký ten cm, páč origo bylo dost daleko od řidítek a nahnuté dopředu, že z něho člověk neustále sjížděl.Pak jsem přidělal delší zástěrky,...sice to nevypadá tak úplně "top", ale bez nich stačí trocha vody a blátíčka na cestě a člověk je jak prase.Bylo potřeba přitvrdit podložkama přední šavle, které jsou jinak opravdu bytelné a nekroutí se, ale při "ostřejší" jízdě a přibrždění do zatáček se předek zbytečně moc potápěl.Co se týče brzd, jsou podle mě dost předimenzované,...páč když za to člověk vezme, stojí to opravdu na fleku.
Motor je v podstatě stejnej, co se dává do Lifan pitbajků a co jsem koukal na tuning jiných, není problém MadAsse osadit třebas 160 kubíkovým motorem.Já chci ale zatím moto nechat s dvácovým motůrkem a zkusit ho poladit, co se z něho dá dostat,...hlavně i kuli spotřebě 2,5 litru na sto, což z něho dělá levné vozítko. Co se týče přímo úprav motoru,...má najeto nějakých 500 km, takže není ještě ani zajetej.Ale pustil jsem se do rozebrání karbece, vyleštění difusoru, kolínka a sacího kanálku válce a přesné nalícování otvorů sání.Pak po "otevření" koncovky výfuku a otevření origo sání (pár nesmyslných přepážek v airboxu), bylo potřeba přetryskovat hl.trysku z 94 na 98.Mám i 100, ale trochu se bojím už vyžší spotřeby.Už jen tyto ůpravy jsou samozřejmě na výkonu znát.Pak jsem dal tuningové CDI,...prý má snad i trochu jinou mapu zapalování, ale hlavně je prý bez omezovače.Což jsem zatím tak nějak nepozoroval. Ale i tak to jede fajn,...bylo potřeba změnit poměr převodu, z origo 16/46 na 17/42, aby to trochu jelo a motor tolik netočil.Dovedu si toto nastavění představit se silnějším 160 kubíkovým motorem, ale i ta trošíčka výkonu, co jsem z motoru dostal stačí k tomu, aby to slušně upalovalo. Už u prvního MadAsse se po zajetí, nastavení ventilů a nalití jiného oleje motor hodně zlepšil, takže počítám, že by i tento mohl těch 100-110 mastit bez problému.Pak i to plexi celkem plní svůj účel.
Vlastník | Matess727x | |
---|---|---|
Vloženo | 6.11.2011 | |
Aktualizováno | 6.11.2011 | |
Zobrazeno | 14 546x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 37 UŽIVATELŮ
Supr hračička, dost mě t onadchlo. Tak ať to porádně dotuníš a ať vám víjde ta Francie.