PROFIL MOTORKY

Sachs MadAss 125 (2009)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Matess727x
Vloženo 6.11.2011
Aktualizováno 6.11.2011
Zobrazeno 14 546x
HODNOCENÍ PROFILU OD 37 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.9


Vloženo: 06.11.2011, Uskutečněno: 06.11.2011, Stav tachometru: 500 km, Zhlédnuto: 65x


TUNING: Takže k těm úpravám,...tohohle "Oslíka", nebo v překladu (MadAss-šílená prdel) jsem koupil asi před 3 týdny, jelikož jak už jsem psal, ten první co jsem ho koupil v létě, mi byl pro velkou oblibu "zabaven".

Začal jsem tím, že jsem prolezl včechny šrouby, spoje a upevnění a co se mi nelíbilo, "dodělal" jsem podle svého.Co se týče vzhledu, na motku jsem dal jiná řidítka, přidal blastry od FLY a implantoval plexi, které jsem trochu upravil.Plexíky mám na motkách prostě rád. Nosič a kufřík už na motce byl,...což je dobře, páč dokupovat nosič za 3500,- by se mi nechtělo, ale pak není kam dát nějaké věci atd.Dal jsem i nová zrcátka,...ty origo jsou k ničemu,...a ještě na těch uzoučkých origo řidítkách, absolutně nefunkční.

Širšíma řidítkama se více zlepšila ovladatelnost a stabilita a dájí se na tom slušně dávat zatáčky,...samozřejmě v poměru rychlosti dvácového motůrku. Pak jsem provedl nějaké předělávky hlavně účelové, jako posunutí sedla dopředu a zvýšení o nějaký ten cm, páč origo bylo dost daleko od řidítek a nahnuté dopředu, že z něho člověk neustále sjížděl.Pak jsem přidělal delší zástěrky,...sice to nevypadá tak úplně "top", ale bez nich stačí trocha vody a blátíčka na cestě a člověk je jak prase.Bylo potřeba přitvrdit podložkama přední šavle, které jsou jinak opravdu bytelné a nekroutí se, ale při "ostřejší" jízdě a přibrždění do zatáček se předek zbytečně moc potápěl.Co se týče brzd, jsou podle mě dost předimenzované,...páč když za to člověk vezme, stojí to opravdu na fleku.

Motor je v podstatě stejnej, co se dává do Lifan pitbajků a co jsem koukal na tuning jiných, není problém MadAsse osadit třebas 160 kubíkovým motorem.Já chci ale zatím moto nechat s dvácovým motůrkem a zkusit ho poladit, co se z něho dá dostat,...hlavně i kuli spotřebě 2,5 litru na sto, což z něho dělá levné vozítko. Co se týče přímo úprav motoru,...má najeto nějakých 500 km, takže není ještě ani zajetej.Ale pustil jsem se do rozebrání karbece, vyleštění difusoru, kolínka a sacího kanálku válce a přesné nalícování otvorů sání.Pak po "otevření" koncovky výfuku a otevření origo sání (pár nesmyslných přepážek v airboxu), bylo potřeba přetryskovat hl.trysku z 94 na 98.Mám i 100, ale trochu se bojím už vyžší spotřeby.Už jen tyto ůpravy jsou samozřejmě na výkonu znát.Pak jsem dal tuningové CDI,...prý má snad i trochu jinou mapu zapalování, ale hlavně je prý bez omezovače.Což jsem zatím tak nějak nepozoroval. Ale i tak to jede fajn,...bylo potřeba změnit poměr převodu, z origo 16/46 na 17/42, aby to trochu jelo a motor tolik netočil.Dovedu si toto nastavění představit se silnějším 160 kubíkovým motorem, ale i ta trošíčka výkonu, co jsem z motoru dostal stačí k tomu, aby to slušně upalovalo. Už u prvního MadAsse se po zajetí, nastavení ventilů a nalití jiného oleje motor hodně zlepšil, takže počítám, že by i tento mohl těch 100-110 mastit bez problému.Pak i to plexi celkem plní svůj účel.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
tomik.trb (0) napsal 13.11.2011 v 14:22

Supr hračička, dost mě t onadchlo. Tak ať to porádně dotuníš a ať vám víjde ta Francie.


Nejnovější záznamy v deníku
  • Vyjížďka

    Tak jsem byl trochu provětrat Oslíka,...chtěl jsem najet do těch 1000 km, abych mohl udělat první servisku, ale chybí mi nějakých 250 km.No snad ještě bude do konce roku nějaký počasí. :-)

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 13.11.2011
    Uskutečněno: 13.11.2011


TOPlist