koupil jsem motorku novou. Splňuje požadavky, který jsem na motorku měl - lehká, obratná, jednoduše stavěná, levná na pořízení... Pořád jsem váhal, jestli čínu ano nebo ne, ale po zkušební jízdě jsem se rozhodnul hned.
měl jsem štěstí, že v době objednávky byla akce na slevu 15% z ceny motorky, což jí posunulo do cenový hladiny japonských endur po smrti, ostrých 125tek těsně před smrtí anebo dokladů na KTM. ,-)
během týdne jsem najezdil 300 kiláků nutných do první garančky a zjistil následující: přední brzda se z původní letargie probrala a chápe, co se po ní chce. Na původních china-tyres se dá dost slušně klopit pokud je sucho. Ale běda, když zaprší!!! zážitek z plochodrážního stylu v zatáčce na mokrejch kostkách v Křivoklátě byl silnej.přišlo mi to jak na ledu...no, zajedu a asi obuju ostrý Mitasky (ne, neslibuju si zlepšení v dešti, ale alespoň to nebude kompromis a v blátě si budu jistější...)
Z opravných akcí: hned jsem dotáhnul výplet předního kola (šlo to dobře a už se nepovoluje) a nastříknul jsem molitanovej filtr olejem (byl úplně suchej).
Dvě věci mi kazily jízdu: z motoru se začalo ozývat jemné, ale vytrvalý cvakání v závislosti na otáčkách a hlavně bylo nemožný seřídit volnoběh tak, aby motor neběžel moc vysoko a zároveň nechcípal (mám podezření na hodně špatně seřízený ventily - odpovídalo by tomu i občasný vystřelení do výfuku).
Motorku jsem předal na garanci, a doufám ve zdárný vyřešení obojího.
dodám snad ještě změřenou spotřebu 2,9 litrů na sto, ale snažím se zabíhat poctivě, takže klidná jízda.
Vlastník | callowsick | |
---|---|---|
Vloženo | 8.10.2008 | |
Aktualizováno | 30.11.2020 | |
Zobrazeno | 10 616x |