Mistrovství Střední a Východní Evropy v custom bike buldingu
Po netu jsem zjistil, že se tato akce koná a byl jsem připraven, že na ní 100% pojedu.
Pak jsem se ovšem dozvěděl, že postupuje pouze prvních 5, ovšem za 1.post na MS ČR jsem měl postup zajištěn.
Bohužel těsně před termínem lehlo turbo a musela se nejprve udělat kompletní repase s výměnou a náhradou fluidních ložisek za valivé. Konstruktér turba byl ovšem asi po opici a náhrada byla obzvláště obtížná. Sestavení proběhlo na poslední chvilku a přihláška byla odeslána v čas.
Samotnému se mi jet nechtělo, proto jsem se zeptal několika lidí a nakonec se domluvil s jednou kamarádkou, která mi na výstavě dělala společnost za což ji děkuji.
Už před vyjetím jsem zjistil, že jsme bez foťáku, ale na poslední chvilku jsem jeden sehnal!
Cesta do Pasohlávek byla nesmírně dlouhá a zároveň adrenalinová, a to především při jízdě za nákladním automobilem vezoucí igelity a jiné nesmysli stále vylétávající z přívěsu.
Časově jsme to zvládli proběhla přejímka, kde jsme se rovnou přihlásil na MOTONÁLET. A dál si jen užíval a užíval nádherných strojů a všeho ostatního.
Problémem se stalo i postavení stanu první místo bylo moc u vody, druhé plné much, třetí se pouze tvářilo dobře, ovšem vedle HELIPORTU :D Nakonec jsem zakotvil na mraveništi což jsem zjistil, až druhý den. Kdy mě parta mravenců vlezla do spacáku. Nakonec jsem ovšem to pravé místo našel :D
Tuto akci provázelo mnoho doprovodných programů, jako Americká plochá dráha a Thai box v podání nejenom můžu, ale i žen, což bylo pro mě až neskutečně brutální.
Jediná škoda byla u hlasování vítězů, kdy u mnoha strojů chyběli dodatkové tabulky, které nakonec byly dodány a tak se člověk rozhodoval za 10 minut 12
Nakonec se to nějak sprásklo a v sobotu bylo všemi očekávané vyhlášení.
V mé kategorii TUZEMÁK jsem obsadil krásné 2. Místo, za což moc děkuji všem, co mě daly hlas. A zároveň gratuluji vítězi.
Malinko mě jen mrzí, že nedopadla testovací jízda. Povedlo se sice nastartovat, ovšem směsy byly tak rozházený, že jsem se téměř ani nerozjel. Poté, co jsem doladil tento „detail“ zamnou přišel ani nevím kdo, a se slovy na co je tam ta šlehačka jsme mu objasnil situaci, že na roztočení turba, to tam fakt není :D Potom, co mi spolu se svým zřejmě „dvorním automechanikem“ řekl, že se to přece nemůže ani roztočit, jsem ho během několika startovacích pohybů přesvědčil, že FAKT TOČÍ :D
Se slovy VONO SE TO FAKT TOČÍ !! si opětovaly pohledy a od té doby jsme je tam už neviděl. O pár sekund později klekla zapalovací cívka :-/ a já s testovací jízdou skončil .
Závěrem moc blahopřeji Polským stavitelům, kteří naprosto ovládly tuto soutěž a předvedli nesmírné umění!
Vlastník | Zar | |
---|---|---|
Vloženo | 17.4.2008 | |
Aktualizováno | 28.12.2015 | |
Zobrazeno | 25 699x |
Samo sebou jsem nad tím uvažoval ,ale celej stroj byl finančně dost náročnej a někde se prostě naká stovka ušetřit musela
Tak pokud pri zkoušce klekla zapalovací cívka tak bych dopřál takovému nádhernému unikátu Turbo Mustangovi VAPE - zapalování uděláš dobře když bysi ho koupil a namontoval