Takže jsem se pustil do jarní údržby. Vyměnil jsem všechny náplně, konečně vyměnil rozbitý airbox a nahradil jej otevřeným filtrem. Kvůli to jsem musel přetryskovat - nakonec jsem se zastavil u velikosti 86. Seřídil jsem si ventilové vůle, vyměnil svíčku za iridiovou, taky jsem vyměnil pružinky ve spojce. Měnil jsem i přední polořemenici za Naraku Sport a doladil gramáž válečků (5,3g).
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Tak jsem se opět pustil do údržby a oprav. Právě jsem si objednal: Pružinky spojky Naraku sport 3x3 ks, Sada trysek M 4 Naraku 80-98 (10 kusů), Válečky variátoru Naraku sada 16x13 5g-6g, NGK CR7HIX Iridiová zapalovací sv
Typ:
| Montáž doplňku |
Vloženo:
| 25.01.2011 |
Uskutečněno:
| 25.01.2011 |
Tachometr:
| 9562km |
-
Musel jsem si vyměnit řemen a tak jsesi obědnal řemen Naraku 729x17,8 sport. Při výměně jsem zjistil že z Malossi multivaru mi upadly 2 vodítka. Po nasazení vodítek a výměně řemenu se mi zvedla maximálka na 75km/h tachom
Typ:
| Montáž doplňku |
Vloženo:
| 13.05.2010 |
Uskutečněno:
| 13.05.2010 |
-
Tak už mám v scootu malossi multivar s kontrastkou. Spojkové pružiny od Heba nejsou pro seriové spojky takže smůla musím se podívat jinde zřejmě u Naraku. S multivarem to je super tachometrově 70 ve skutečnosti něco kole
Typ:
| Montáž doplňku |
Vloženo:
| 29.04.2010 |
Uskutečněno:
| 29.04.2010 |