PROFIL MOTORKY

Blata Origami B1 (2010)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník kaw750
Vloženo 8.9.2010
Aktualizováno 3.6.2012
Zobrazeno 6 495x
HODNOCENÍ PROFILU OD 10 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.2


Vloženo: 25.04.2011, Uskutečněno: 23.04.2011, Zhlédnuto: 31x


Moje první závody na Blatě B1.
Start na závody byl 23.4.2011 / 4:00hod od domu kolegy z Polanky u Ostravy.

Na místo jsme dorazili v 7hod v složení tří jezdců. V prostorách depa již byli některé karavany a obytné auta zaparkovány z předešlého dne. Přijeli jsme naštěstí ještě v hodině kdy byl v depu klid a zatím bylo dost míst z kterých se dalo ještě vybrat... neváhali jsme a depo jsme postavili co nejblíže trati to šlo :)




Brzo jsme se rozkoukali a již nažhaveně čekali na trénink, který trval krásných a dostačujících 90min. Podařilo se mi nastavit správně spojku a doladit brzdy... a hlavně což byl hlavní cíl sžít se s tratí a chytnout její rytmus.




První kola po okruhu byla vyloženě o seznámení se s strojem a první pocity byli více než pozitivní. Kolo od kola byla jízda lepší a lepší a jistota ve stroj šla rapidně nahoru. 3x jsem během tréninku zajel do depa kde jsem byl nucen dolazovat spojku.
Po tréninku jsem mohl směle říci, že jsem na kvalifikaci připraven.


Kvalda probíhala systémem prvního zaváděcího kola plus dvě kola měřená z kterých se provedl zápis rychlejšího.
Což není zrovna systém díky kterému se dá zajed opravdu top kolo jelikož rytmus trati za jedno či dvě kola opravdu člověk nechytne, ale i přes to každopádně všichni měli stejné podmínky.
První kolo se mi moc nepovedlo a chyb bylo více než dost...
Na druhý pokus se to muselo prostě napálit na fest... jel jsem co to dalo, ale chyby se opět projevili na čase.
V kvalifikaci jsem se bohužel nedostal do desítky a z čtrnácti pilotu jsem ujel dvanáctý kvalifikační čas.
Z mého pohledu ... jsem rád, že jsem si hubu nerozbil :)
Každopádně cíle na závod jsem měl jasné.. první desítka ! což se na konec povedlo !
Kolega z týmu pro jistotu nasadil před prvním závodem novou sadu gum

a druhému kolegovi v druhém kvalifikačním kole vyvařila chladící kapalina což mu přineslo naprosté vyplnění času mezi kvalifikací a prvním závodem. Těsnění pod válcem netěsnilo, ale jako příčina sem nám to nezdálo... každopádně po jeho výměně a následnému dolití vody do chladiče již voda problémy nedělala a kolega odjel oba následující závody bez větších problému.


První závod byl tu a první zkušenost z opravdu ostrého závodu na mě čekala ve vší parádě... Start a jelo se full... již po prvním kole se špička utrhla a nenechala nikoho na pochybách kdo, že tu bude celému pelotonu velet... Kolo od kola jsem se dostával do čím dál větší pohody a rytmus tratě se mi dostal brzo do krve... neměl jsem žádné větší problémy a držel jsem si své tempo.
Dojel jsem na devátém místě z čtrnácti strojů a na první závod s B1 jsem byl o pravdu spokojen.

Do druhého závodu jsem nastupoval už s větším odhodláním a s vědomím co mě čeká... bohužel jsem probrzdil jednu vracečku a ta mě stála opravdu hodně času... po této chybě se již nedalo co moc dohánět soupeř přede mnou mi nedal šanci se ani přiblížit natož ho ohrozit na jeho pozici a tak desáté místo bylo vlastně na konec úspěchem.

Po prvním závodě mám hromadu dat s kterými se dá dále pracovat a hlavně více než dost zkušeností na kterých se dá stavět. Hlavní je, že vím o jistých rezervách a jsem si jist, že jsem schopen zrychlit.
Co bude dál ? Čeká mě první závod v Brně na Masarykově okruhu, kde pojedu taky po prvé, takže v hodně směrech první zkušenosti. Každopádně už to nebude první závod a tak doufám v vzrůstající formu a časy, které budou o něco lepší než v prvním závodě :)
Doufám, že to opět přežiju

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Plovoucí kotouč !

    Po GP Pardubice jsem se rozhodl přidat na brzdách a volba byla jasná. Plovoucí kotouč.

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 29.04.2011
    Uskutečněno: 29.04.2011
  • Nastavení spojky....

    Zajeli jsme s kolegou na odlehlé a opravdu velice prostorné parkoviště v Nošovicích, kde byl jediný cíl... Po montáži nových paken bylo důležité je správně zajed, tak aby zabírali celou svou plochou a nastavit následně p

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 21.04.2011
    Uskutečněno: 21.04.2011
  • První jarní test.

    První jarní test před sezónou na okruhu F.M v odpoledních hodinách. 13:00 hod při teplotě 14C byl ideální čas na test :) Test byl zaměřen na souhru s motorkou a nalezení všech možných much, které na novém stroji větš

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 17.04.2011
    Uskutečněno: 17.04.2011


TOPlist