PROFIL MOTORKY

Honda CB 600S Hornet (2002)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník LukynF.
Vloženo 1.7.2010
Aktualizováno 28.5.2012
Zobrazeno 5 344x
HODNOCENÍ PROFILU OD 17 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.4


Vloženo: 11.04.2011, Uskutečněno: 02.04.2011, Stav tachometru: 33871 km, Zhlédnuto: 3x


První dubnový víkend jsme s kámošem provedli výměnu oleje a filtru, kdy olej byl zvolen Shell Advance VSX 4T 10W40 a to na základě velmi pozitivních zkušeností s touto náplní za minulou sezónu.
Plus přišel na své místo i nový filtr KN 303, kdy byla zajímavá ona téměř akrobatická montáž filtru na místo - svody moc možností nedávají.

Během toho než vykape všechen olej sem chtěl namontovat nové LED žárovky do parkovaček. Jaké bylo mé překvapení a vlastně i prozření, když sem zjistil, že mám smůlu - patice bas9s je fajn, ale na Hornetu typu F, tedy s kulatým světlem. eSko tam má patici zatím nezjištěného typu, do níž se žárovka jen zasune (vědel byste někdo o co jde?).

Po dokončení výměny oleje sme se tedy vrhli na montáž nových, stavitelných, závodních, zlomitelných páček brzdy a spojky v barvě černo-titanové. Původem jsou z Číny či HK, ale provedením s nimi (zatím) není nejmenší problém a po drobném seřízení vůlí a chodů funguje spojka a brzda úplně špičkově !

A poslední věc - když už sme se vrtali v Srsni, tak sem kouknul na vzduchový filtr a opravdu už to chce novej a HILFOFiltro je už na cestě (na KNko sem se vykašlal, nechtěl sem rozhodit nastavení motoru vuči vzducháči a výfuku ...). Když už bylo sedlo dole, napadlo kámoše co třeba poladit předpětí pružiny centrálu zadní kyvky (přecejen jsem diametrálně odlišné postavy než předchozí majitel). Nakonec to dopadlo tak, že z původného stupně číslo dvě je aktuální nastavení na pětku z sedmi možných. Chování moto se extrémně změnilo a je to uplně jiný stroj - v zatáčkách to nemá žádnou snahu "uplavat" pryč, ale drží mnou zvolenou stopu, při výjezdech se rychleji a přesněji vrací, ... Když tuto úpravu zkombinuju s novými páckami, je chování a ovladání Sršně úplně na novém a velmi zantelně lepším stupni ! Supr !

Celkově - paráda - viz. fotky (na fotkách jsou i fotky páček pro kámošeú.

PS: Continental ContiMotion drží krásně a skoro se nesjíždí a to i do krajů to moc nešetřím

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
LukynF. (0) napsal 11.04.2011 v 19:03

Vďaka

Příbor (0) napsal 11.04.2011 v 18:24

ty páčky sou husťácký! a štelování dýlky páčky se asi hodí! a s KN máš pravdu, u mě to chtělo taky přerychtovat celý karbce (směsi) jináč za 1!!!


Nejnovější záznamy v deníku
  • Zbytek roku 2011 a první otáčky 2012

    Zdravím opět po čase všechny přítomné, rád bych tu shrnul zbytek roku 2011, od svého posledního příspěvku do aktuálního času, tedy před začátkem sezóny 2012. Bohužel sem minulý rok měl v druhé jeho půlce tak nabite

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 05.03.2012
    Uskutečněno: 26.02.2012
    Tachometr: 35961km
    Komentářů: 1x
  • Srní - 11. - 13.05.2011

    Minulý týden mělo naše oddělení v práci výjezdní zasedání v ráji Šumavském. Chopil sem se tedy možnosti a předpovědi od yr.no a určil si, že pojědu na moto a hlavně, že to bude paráda, neboť počasí přálo. V úterý več

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 19.05.2011
    Uskutečněno: 11.05.2011
    Tachometr: 35000km
    Komentářů: 2x
  • Výměna vzduchového filtru

    Když sem asi před mesícem řešil výměnu oleje a při té přiležitosti zjistil, že by výměna vzduchové filtru nebyla na škodu, rozhodl sem se, že je to třeba už opravdu provést. Prolezl sem několik obchodů, jak fyzicky, t

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 19.05.2011
    Uskutečněno: 10.05.2011
    Tachometr: 34696km
    Komentářů: 2x


TOPlist