Moto Guzzi Griso 850 (2007)

Vlastník malina
Vloženo 30.9.2009
Aktualizováno 27.5.2018

Vloženo: 09.02.2011, Uskutečněno: 17.07.2010, Zhlédnuto: 19x

Akce, na kterou jsem se těšila už od léta 09.
Neděle 11.07. Vyrážíme - já a Petr s Norge přesně na čas. Pro dnešek jsme si stanovili jako cíl Velhartice. Večer bezva posezení, poekec a pivko.
Pondělí 12.07. Už ráno je takové vedro, že se nám nechce vůbec nic. V Německu se mi podaří trošku usnout a ztratit se. Nakonec jsme se našli a kempíme v Landecku.
Úterý 13.07. Konečně vyrážíme na Stelvio! Počasí je naprosto dokonalé, tak se těším na svůj první výstup. Cesta nahoru byla nekonečná a měla jsem dvě situace, který byly dost na hraně, ale dolů už to šlo jak po másle. Po cestě do kempu Spiaggia dáme kávičku a toast a když dorazíme na místo určení jsem durch. Motorka ukazuje 43st. Koupání v jezeře je nevyhnutelné, večer drinky - pohoda.
Středa 14.07. Tak trošku se flákáme, přes den jsem opláchla motorky a odpolko nákupy.
Čtvrtek 15.07. Vyrážíme na Morterone, kam vede taková nudná klikatá silnice Pod kopcem ještě nákup v Aju - rum a šunka! Výjezd nakonec nebyl tak těžký, jak jsem čekala. Přivítání italů vřelé, ubytko, dát chladit rum a uvařit společně s ostatními véču - pasta ala bolognese. Večer se pil český rum a zpívalo se
Pátek 16.07. Okukujem přijíždějící motorky, mezi nimi např. i Guzzi Griso SE tak naleštěné, že si děláme srandu, že chlapíček musel pod kopcem uričtě zahodit cestovní motorku a přijet na týhle leštěnce. On sám je taky jak kdyby vylezl z myčky. Zjišťujem, že přijel z Finska!
Kolem poledne dorazí padre Evermod a Max v safety caru. My vyrážíme na kukačku do muzea. Největší atrakcí dneška je Kubajz, který nechal doma Griso a přijel na Dingu. Nikdo z přítomných nechce věřit tomu, že na tom dojel až z Čech. Postupně přijíždějí další a další, od někud se neustále vytahují flašky českého rumu.
Sobota 17.07. Přes den si užíváme počasí, baštíme, válíme se, spíme...
Večer tombola, kapela, rum
Neděle 18.07. Brzy ráno odjezd. Naproti očekávání je cesta výborná, žádný vedro, všude klid. Jedeme ve 4, takže se na nikoho nečeká. Cestu jsme zvládli cca za 9hodin jízdy a jsme na hranicích. Nikomu se nechce domů. Podtrženo a sečteno - výborná akce plná výborných lidí a bez nejmenšího trablu.