Tak YZFo bylo konečně složeno. Po problémech s jiskrami vyměněna CDI a vše v pohodě. Start na brnk, motor jel jako pila. Po rozsáhlém servisu vrchu motoru se po složení, a následné top kompresi, projevila smrt spodku kam se nelezlo.. Začala se ozývat některá z ojnic což je nemilé, protože to smrdí přidřenou klikou.. Takže koupě týhle motorky a následný servis mi přidá asi ještě pěkných pár vrásek. Mám doma na díly ještě jeden motor - bohužel je tam klika ko.. něco by se ale mohlo hodit - ojnice,šálky apod. Po zvážení všech pro a proti, a po tom co spolkla financí za díly a servis, jsem se rozhodl že půjde opět na zvedák a rozhodit.. A dokončit i za vyšší cenu než se původně zdálo. Vždyť vrch motoru je nyní jako nový, a převodovka jde přesně a lehce. Budu vědět že do motoru se nebude muset roky sáhnout, což je pozitivum. Kdybych ji chtěl někdy prodat, - prodělám majlant ( to ale neplánuju ). Je to mašina co jsem vždy chtěl, tak to budu muset holt nějak překousnout. Příště až budu něco kupovat budu poučen a nekoupím podrbaný stroj na opravu ( byť levně ), protože se to nakonec prodraží.. Měla to být klapka karburátoru, nakonec je z toho komplet GO !
Vlastník | green | |
---|---|---|
Vloženo | 21.11.2009 | |
Aktualizováno | 28.3.2012 | |
Zobrazeno | 5 494x |