Při první garančce seřízení předstihu a montáž plexi.
Následné zjištění velmi překvapivé - vzhledem k (ne)velikosti je fakt účinný a umožňuje celkem pohodovou jízdu až do cca 140km/h. To předtím nešlo.
A po seřízení jednotky motor výrazně líp táhne.
Objednány laufy http://www.vanceand...widow/212-widow.html
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Konečně je to plně použitelný. Už nemusím při stání na semaforu mít pravou nohu jak čůrající pes.
Jinak za letošní sezónu teprve třetí jízda, fakt bída. Omotávky na mě čekaly snad tři měsíce na servisu.
Ale snad ty
Typ:
| Montáž doplňku |
Vloženo:
| 05.08.2011 |
Uskutečněno:
| 05.08.2011 |
Tachometr:
| 2070km |
-
Silnice kolem Berounky jsou krásný, ale furt ještě plný štěrku.
NUTNĚ potřebuju omotávky - svod od zadního válce je v rychlostech pod 60km/h tepelnej epilátor hnáty.
Typ:
| Vyjížďka |
Vloženo:
| 22.03.2011 |
Uskutečněno:
| 22.03.2011 |
Tachometr:
| 2010km |
-
Dnes, neboť venku bylo krásných +17°C, jsem konečně svůj Nástavec HD svlékl ze zimní noční košile, odpojil od přístrojů, dofoukl pneu, omyl prach, vytáhl ho na sluníčko a následně mu dopřál pohodových cca 50 km.
Pozna
Typ:
| Vyjížďka |
Vloženo:
| 15.03.2011 |
Uskutečněno:
| 15.03.2011 |
Tachometr:
| 1900km |
Jestli ti jde jen o zvuk a vzhled,stačí laufy bez FUELPAKU ,ta tovární řídící jednotka si s tím poradí.Ale není to škoda,když už do toho cpeš prachy?Když dáš k laděným výfukům i propustnější vzduch.filtr (mimochodem,dneska mi ho přivezla PPL,i s čistící sadou za 2.400,-)tak musíš NUTNĚ změnit palivovou mapu,protože to už je na tu tovární řídící jednotku moc změn.Jsou 3 způsoby:buď ti to přehrajou u H.D. (cca 6.000,-),ale kdybys chtěl změnu,musíš zase k H.D.(a zase 6.000,-),nebo si koupíš "Screamin Eagle Super Tuner"(cca 400,- Dolarů)a s pomocí počítače si to přeprogramuješ sám (pro mne moc složitý)nebo si koupíš Fuelpak (cca 260,- Dolarů)a podle JEDNODUCHÉHO návodu si to sám namontuješ a BEZ počítače naprogramuješ a kdyby tě to časem sralo,tak to zase jednoduše vymontuješ a v motorce ti zůstane původní tovární nastavení.Mě osobně tohle poslední řešení připadá nejideálnější a taky to podle toho udělám.Ten padák je orig.H.D.,stojí asi 8.000,- a najdeš ho v katalogu v doplňcích na Sportstera -ENGINE GUARD num.49215-07.S pozdravem Kouř
Nechám si to dělat na Šalamounce, tak snad věděj, jak s tim naložit. Podle předběžný ceny je to vč. fuelpacku.
Nejde mi ani tak o výkon jako hlavně o zvuk. Ten filtr si rozmyslím, ale 1800 není tak hrozná cena, takže je asi nechám to tam namontovat taky.
Jinak k těm prachům - mám dobře placenej flek.
Zdar,
ty snad ty prachy sereš.K těm novejm laufům (aby ti k něčemu byly),doporučuju otevřený vzduch.filtr PIPERCROSS MPX 157 (jiná firma ho zatím na XR 1200X nevyrábí),najdeš ho na stránkách "motonet.cz" a potom hlavně od VanceandHines ještě takovou kouzelnou krabičku jménem FUELPAK (typ si najdi na str.V.-H.),protože při těch otevřenejch laufech a sání budeš muset změnit palivovou mapu (dávkování paliva a vzduchu do motoru).Přidá to prý cca 10%výkonu.Taky se na to chystám,už jsem to probíral po netu s jednim klukem co už to má hotový a ten úplně slintá blahem.S pozdavem Kouř