PROFIL MOTORKY

Kawasaki Z 1000 (2009)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Cmelak007
Vloženo 9.4.2009
Aktualizováno 8.7.2010
Zobrazeno 11 089x
HODNOCENÍ PROFILU OD 47 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.4


Vloženo: 02.08.2010, Uskutečněno: 02.08.2010, Stav tachometru: 17801 km, Zhlédnuto: 11x


Přestože tento brutální klakson jsem kupoval v obchodě Parts Depot (1120 Kč) již 6.5.2010, na motocykl se mi jej podařilo dostat až 1.8.2010 a to jen díky kamarádově otci, který je elektrikář. Když jsem se byl před tím informovat na montáž v servisu Kawasaki, bylo mi řečeno, že by na něj museli vytvořit nový úchyt, což by se vším všudy zahrnovalo asi 3 hodiny práce (= 1500 Kč). Je však nutné říci, že jsem se ptal u Sarkániho (SA Moto kolo), který mě několik let systematicky okrádal. Držák se dá ve skutečnosti vyrobit za pár minut.

Všechny potenciální zájemce o Stebel Nautilus musím varovat, že zapojení není úplně jednoduché a rozhodně jej nezvládne úplný amatér. Do elektrického obvodu se musí vložit relé, které je součástí balení, a připojit k baterce. Mezi baterku a relé mi tatík navíc dal i pojistku, což sice není nutné, ale takhle můžu být klidnější, že by se v případě nějakého zádrhelu s elektrikou cokoliv stalo. Na youtube jsem našel tohle video, kde nějaký chlapík anglicky popisuje správné zapojení. Kromě toho, že mu klakson koupila jeho starostlivá maminka, aby byl slyšet a někdo ho nesrazil, se zde dozvíte pár užitečných informací a hlavě to, že klaskon nelze jednoduše zapojit místo starého, protože by mohla vyhořet elektrika. V čestině naleznete hodně podrobný návod i na tomto serveru, ovšem několik lidí, prý elektrikářů, tento postup nedoporučuje. Minimálně pro představu, co všechno je třeba udělat, je to však velmi dobré. Rád bych sem umístil i link, ale redakční systém paradoxně hlásí "nesprávný formát adresy URL", přestože se jedná o příspěvek na vlastním serveru. Článěk si tedy budete muset "vygůglit", stačí napsat "nautilus motorkari", kliknout na první link a nalistovat stranu jedna.

Zjistil jsem, že na sirénu není na Z1000 vůbec žádný prostor, protože motorka je vlastně jen obestavěný motor a nic víc. Nakonec se nám jej ale podařilo umístit na místo původního klaksonu, úprava držáku však byla nezbytná. Přesto siréna úplně perfektně nesedí, opírá se o boční plast.

Po zákroku je na první pohled je patrné, že se nejedná o věc, kterou by výrobce dal Zedovi do vínku. Důležitý je ale výsledek a ten skutečně stojí za to. Ani na nejrušnějších křižovatkách Prahy Vás nikdo nepřeslechne a pevně věřím, že na dálnici také ne. Pro ukázku, jaký je rozdíl mezi sériových klaksonem a Nautilusem, přikládám toto video.


A závěrem ještě několik vlastních fotografií...

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Servis ve 30.000km+vyhřávané rukojeti Oxford

    Po velmi dlouhé době, kdy jsem příliš nejezdil, se celkový počet ujetých km konečně přiblížil 30 000. Z původních tří autorizovaných servisů v Praze zbyla pouze jediná možnost. Servis Kawasaki ve Vrbovce byl zrušen, Sark

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 25.04.2012
    Uskutečněno: 25.04.2012
    Tachometr: 30000km
  • Výměna řetězové sady

    Tak jsem po 28,800km zjistil, že mi nějak moc cuká motorka a nechal si vyměnit řetězovku, která byla totálně na odpis. Koupil jsem DID od firmy Motořetězy za 3500 Kč včetně poštovného a měrky na řetěž (stála cca 200 Kč).

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 19.07.2011
    Uskutečněno: 19.07.2011
    Tachometr: 28800km
  • GPS Garmin 2460LMT (Lifetime) + RAM Mount držák na moto

    Pořídil jsem si novou navigaci Garmin a k ní i úžasný držák na moto. Nejprve model 1390T, který mě bohužel těžce zklamal v tom, že neukládal a dokonce ani nezobrazoval trasy, což je v dnešní době skutečně tristní. To je

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 15.07.2011
    Uskutečněno: 14.07.2011
    Tachometr: 28500km
    Komentářů: 3x


TOPlist