Předešlý příspěvek může vypadat jako skrytá reklama na motocykl Kymco Pulsar 125LX, ale není tomu tak. Tato motorka má i své stinné stránky.
Při 4900km asi po 60 km jízdě po dálnici se změnil zvuk motorky a já zjistil, že se mi ustřihl jeden šrub co drží výfuk u hlavy válce ( na fotkách ten spodní ) a na druhém šrubu mi zmizela matička ( na fotkách ten vrchní ).
Průběžně se mi začal ohýbat hlavní stojan motorky, až to došlo do fáze, že jsem se skoro nemohl nahnout v zatáčce, protože škrtal o cestu. Tak jsem ho zpět ohl jednou rukou a přestal používat ( už jen to, že jsem ho zpět ohl jednou rukou svědčí o tuhosti materiálu ) Naštěstí má tato motorka ještě boční stojan ( uvidíme jak dlouho vydrží )
A poslední věc je ta, že asi před třemi dny mi na dálnici upadl kryt ( plech ) na výfuku viz foto níže, držel na třech šroubkách.
Pořád si říkám, kde soudruzi z Tchajvanu udělali asi chybu
Nu což zatím jezdí tak, bych si toho měl vážit
Vlastník | fatal_netware | |
---|---|---|
Vloženo | 17.4.2010 | |
Aktualizováno | 17.4.2010 | |
Zobrazeno | 4 002x |
Ahoj. Zajímavé, já mám teď najeto 10 000 a jezdím často ve dvou, někdy i s brašnama a dalšíma věcma a motorka jede pořád jak nová, nikdy nebyl nejmenší problém (i ostatní si ji chválí...). Jak se tak na ni dívám, tak vydím, že ta tvoje je nějaká jiná, tady má snad každá pedál zadní brzdy pod výfukem, ale tvoje má úplně jiné uchycení
Ahoj, velice zajímavý článek o poruchovosti motky. Já jsem svoji motorku odlehčil o zadní nosič, plech na výfuku a přední masku tak vypadá sportovněji a líp se ovládá. Chtěl jsem se zeptat kolik asi jezdíš průměrnou rychlostí. Já jezdím 80-90 km/h a zatím bez problémů.