Takže dnes jsem byl opět podívat se na Mášu. Hlava i s válci je dole.. Pátralo se po příčině nízkého tlaku na levém válci. Proměřeny válce, písty, vůle. Naměřené hodnoty jako u nové motorky což potěšilo. Jediná možnost - ventily, takže se bude zabrušovat. Jsou pokryty nánosem karbonu jak byla motorka celkově rozštelovaná ( údajně tak že bylo divu že jela ). Takže jsem obdržel seznam chybějících těsnění která je nutno dokoupit : pod válce 1x, pod blok vaček 1x, O kroužky pod válce 4x, a na vodu 2x. Zbývá tedy zabrousit ventily a jupíí > může se skládat . Servisman během čekání na díly a přípravek prolezl celou moto a ještě si s ní pohrál kde bylo třeba. Stav motoru po komplexní prohlídce a proměřeních zhodnotil celkově jako super. Dokonce to vypadá na jednu co km nebyli stočeny, motoricky nejeví téměř žádné opotřebení. Údajně km sedí nebo bylo vše vyměněno. Jsem po dnešku velmi spokojen..
Vlastník | green | |
---|---|---|
Vloženo | 21.11.2009 | |
Aktualizováno | 28.3.2012 | |
Zobrazeno | 5 494x |