PROFIL MOTORKY

Ducati 848 (2008)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Mr.Ducin848
Vloženo 9.5.2008
Aktualizováno 23.3.2013
Zobrazeno 14 627x
HODNOCENÍ PROFILU OD 65 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9


Vloženo: 24.06.2008, Uskutečněno: 24.06.2008, Zhlédnuto: 11x


19.6. MOTOŠKOLA MASARYKUV OKRUH BRNO:
Na dnešek jsem už nemohl dospat, čekal na mě brněnský Masayrkův okruh i s instruktorama, který mě snad naučí o něco líp ovládat mou bílou krásku. Již den předem příprava, kdy jsme dali stroje na vozejk a uzamkly jej v garáži, aby jsme co nejdříve ráno mohli vyrazit. Proč ráno, jel jsem s kamarádem, který měl zamluvený jízdy na Honda dnu, který se konal ten samý den. Na okruh jsem dorazili bez potíží, a tak jsem se poflakoval po padocku a pozoroval a fotil Hondisty, hlavně Berliu, který si dal 2 jízdy na okruhu. A nervózně jsem čekal na půl čtvrtou, kdy začli registrace na motoškolu. Ještě probíhali jízdy Honda dnu a my už jsme seděli v učebně a probírali teorii Představení instruktorů Ondřej Lelek, Petr Kvěch a Josef „Sršeň“ Šíler, který nás připravý zhruba 1,5 hodky nejprve teoreticky a pak 2 hodiny praxe, rozdělené na 3 x 25 min. za instruktorem a posledních 25 min volné ježdění. Nejprve teorie, kde nám byl osvětlen pohyp na dráze, vlajková signalizace a vše co je třeba vědět. Zalepit či sundat zrcátka a svět za Vámi neexistuje. A po teorii 30 min pausa, přestrojit, zahřát stroje a hup do řady dle kategorie. Ty byli tři, jak se kdo sćítil, já šel do střední a zvolil jsem dobře. První dvě kola byla na zahřátí gum a pak už jsem se střídali za Sršněm, vždy na cílovce první dva vybočili a zařadili se až na konec hada. Takhle se každý dostal hned za Sršně a tak mohl jet ideální stopu. Okruh jsme jezdili průměrně za 3min:15 sec. Takhle to bylo celý tři jízdy, vždy při přestávce, trocha rad, co a jak. A pak následovala poslední volná půlhodinka. To už jsme jezdili dle sebe, měřil jsem si čas a tak jsem viděl jak se pohybuji, první dvě kola 3:10, a pak už to šlo pod 3 minuty, nejlepší čas byl nakonec 2:44 . Taky bych zapomněl, při volném ježdění jsem si dal první správné kolínko, po prujezdu švancovkou následuje levá a hned pravá v kopci, aniž bych se nějak snažil rvát koleno dolu ucítil jsem jak mi koleno škrtlo a dost mě to rozhodilo, po radách Sršně nepanikařit a zachovat chladnou hlavu jsem přicvak koleno k nádrži a přidal. Uf bylo to o fous, ale mimo trať jsem nevyjel. Tyhle 4 hodiny strávené na okruhu byl opravdu fantastický zážitek a už se těším na další možnost, navštívit okruh.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Příprava na pády

    Po loňské zkušenosti, jsem laboroval a scháněl pomoc, kterou jsem nakonec našl v podání pomocné ruky Douchy, aby mi při případném pádu zhasnul motor. Jelikož Ducati snad jako jendiná pádové čidlo nemá. V mostě mi Douchi

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 07.04.2011
    Uskutečněno: 07.04.2011
    Tachometr: 11931km
  • První ježděni Pirelli Day Most - IV Racing

    Tak konečně přišel po 8 měsících den, kdy se zase chystám na okruh. Už jsem se nemohl dočkat a díky školení na licenci vyrážím do Mostu v sobotu po třetí hodině. Na okruh dorážím kolem pátý hodiny, a jelikož nevím, kde z

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 07.04.2011
    Uskutečněno: 07.04.2011
    Tachometr: 11930km
  • Kompletace v MOTOROBERT Brandýsek

    Byl nejvyšší čas na to zkompletovat zase mého miláčka. Po domluvě s Robertem, to padlo na tento víkend. Dovezl jsem do dílny zbytek dílů, kde již čekal připravený motor. Při pohedu na tři místa, kde byl rám, pak krabice

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 24.01.2011
    Uskutečněno: 22.01.2011
    Tachometr: 11848km
    Komentářů: 2x


TOPlist