Tak, motka je kompletně rozebraná,rám poslaný na opískování a komaxit,stupačky a nějaké drobnosti na zlatý galvan. Prasklý držák přepákování na kyvce zavařen,ted ho ještě opracovat a vystružit. Nové ložiska v přepáčku až na jedno teda,je to nějaký kloubový paskvyl,který nejde nikde sehnat jen v KTM a 1680kč za něj nedám to teda ne!Ložiska uložení kyvky obědnané.Co se týče motoru tak to byl taky oříšek,ojniční sada v KTM 11011kč jinde 10270jč a pístní sada v KTM 5700kč jinde dokonce 8000kč. Vyřešil to jeden zkušený servisák který se neostýchal poradit a nabídout alternativu, kterou už on sám před rokem vymyslel a navíc mě ojniční i pístní sadu dodá za super cenu. Takže píst - vodní skútr Polaris, cena 2300kč a ojniční sada taktéž Polaris za 2500kč.Ten skútr má údajně větší výkon a vyšší otáčky než KTM 500. Po tel. konzultaci s panem Trojanem se toho nebojím. Nikasil budu dělat u něj to je jasné. Ještě by se mi hodily nějaké hezké kola Nejlíp EXEL 19-21, protože ty co tam jsou to je katastrofa,předek DID z Husqvarny a zadek už asi 5x vařen a rovnán. Nevíte o něčem za dobrý,ale hodně dobrý peníz? Dík.
Vlastník | Keša | |
---|---|---|
Vloženo | 6.2.2010 | |
Aktualizováno | 19.4.2011 | |
Zobrazeno | 4 708x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ