PROFIL MOTORKY

KTM 500 MX (1991)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Keša
Vloženo 6.2.2010
Aktualizováno 19.4.2011
Zobrazeno 4 710x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Rozebrání motoru

Vloženo: 06.02.2010, Uskutečněno: 06.02.2010, Zhlédnuto: 33x


Takže při první jízdě zjištěna nefunkčnost spojky,koupeny NEW lamely a obědnané pružinky. Když už jsem to měl rozebrané tak jsem zhodil i kryt zapalča a zjistil že slova majitele o NEW ložiskách na klice a pote vyjetých 3 nádržích asi pravdivá nebudou, byla citelná vule ložisek asi 5 stovek. Tak jsem rozebral motor, píst který měl byt loni nový byl hezky vyštípaný a popraskyný,pístní kroužky v jednom mistě oba fest zapečené, nikasil který měl byt OK je trošku podřený a ojnice která prý byla taky dělaná má vuli asi 2 stovky. Spojový koš který má vnější věnec ze slitiny hliníky přinýtovaný na ocelovém spodku je od lamel pěkně docvakaný takže by se lameli zasekli do svých (sedel) a spojka by nefungovala. nutnost profréznout nebo sehnat jiný vnější koš,ale z čeho?? Neví někdo nebo nemá někdo koš z KTM r.v.90-93 300,360,380 nebo třeba i nějaký 4T LC4 a tak že by jsme to porovnali a třeba to tam bude stejné a nebude to hliník ale už ocel. Ložiska převodovky vypadají dobře,ale jistota je železná košile takže pudou taky nové. Zítra dodám fotky...

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Repase

    Tak, motka je kompletně rozebraná,rám poslaný na opískování a komaxit,stupačky a nějaké drobnosti na zlatý galvan. Prasklý držák přepákování na kyvce zavařen,ted ho ještě opracovat a vystružit. Nové ložiska v přepáčku až

    Typ: Oprava
    Vloženo: 21.02.2010
    Uskutečněno: 21.02.2010


TOPlist