Takže při první jízdě zjištěna nefunkčnost spojky,koupeny NEW lamely a obědnané pružinky. Když už jsem to měl rozebrané tak jsem zhodil i kryt zapalča a zjistil že slova majitele o NEW ložiskách na klice a pote vyjetých 3 nádržích asi pravdivá nebudou, byla citelná vule ložisek asi 5 stovek. Tak jsem rozebral motor, píst který měl byt loni nový byl hezky vyštípaný a popraskyný,pístní kroužky v jednom mistě oba fest zapečené, nikasil který měl byt OK je trošku podřený a ojnice která prý byla taky dělaná má vuli asi 2 stovky. Spojový koš který má vnější věnec ze slitiny hliníky přinýtovaný na ocelovém spodku je od lamel pěkně docvakaný takže by se lameli zasekli do svých (sedel) a spojka by nefungovala. nutnost profréznout nebo sehnat jiný vnější koš,ale z čeho?? Neví někdo nebo nemá někdo koš z KTM r.v.90-93 300,360,380 nebo třeba i nějaký 4T LC4 a tak že by jsme to porovnali a třeba to tam bude stejné a nebude to hliník ale už ocel. Ložiska převodovky vypadají dobře,ale jistota je železná košile takže pudou taky nové. Zítra dodám fotky...
Vlastník | Keša | |
---|---|---|
Vloženo | 6.2.2010 | |
Aktualizováno | 19.4.2011 | |
Zobrazeno | 4 710x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ