PROFIL MOTORKY

Jawa 50/21 Pionýr (1971)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Stanley_H
Vloženo 6.11.2009
Aktualizováno 13.2.2017
Zobrazeno 19 991x
HODNOCENÍ PROFILU OD 71 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.2


Vloženo: 13.11.2009, Uskutečněno: 01.04.2009, Stav tachometru: 1 km, Zhlédnuto: 5x


Protože muj vozový park nejsou jen Pio a Pérák a auto,ale v tu chvíli jsem mel doma jeste 550(1957),2x555,Piaggio Ciao(opilecký moped) a jeste jednu polorozpadlou 21,tak prislo rozhodnutí,že se vozový park musí zmenšit a zbylé kusy dát trochu do pucu! Pérak uz byl až na kola hotový,na 550 jsem opravil převodovku.Modrá 555 funguje,jen jí cvaká něco v převodovce. Vínovou 555 bez TP v horšim stavu jsem prodal,polorozpadlou zelenou 21,co jsem dostal od Kolečka z Rakovníku,jsem spojídnil a také prodal! a aby se ty stavy zmenšili eště víc,tak moped mi ukradli!
Takze mi doma zbyli dva hezký pařízky(nafotím a přidám do mých motocyklů),dost slušnej Pérák 250 a moje rodinná 21 mezi nimi byla jak hromádka šrotu...proto jsem se rozhodnul,že ji oživím.
Od podzimu jsem měl doma připravené Chongovo CDI,mezitím se naskytla možnost upravení válce u stejskyho...v serii to má mít 5.5HP coz je luxusní...párkrát jsem v červnu a červenci zavital na závody fichtlů u Jičína(www.fichtl-klub.cz) a bylo to jasný...ty seriovky byli luxusní a mě to chytlo...generálka rámu,kompletní generálka motoru+přidat nejakého koně,facelift

Foto modrý 555 a červený 550 přidám,ale od září je mám zazimované!
Zde na ukázku přihazuju foto bývalých strojů...

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Změna

    Po roce trápení sem to vzdal. Vyhodil jsem CDI,vyhodil jsem Cestovní úpravu,napasoval VAPE,napasoval RS dvoukanál vlastního návrhu a vlastní výroby,netočí to 10 tisíc,ale tech 90km/h to na 14/55 s přehledem jede. Konečně

    Typ: Oprava
    Vloženo: 05.01.2012
    Uskutečněno: 01.04.2011
    Tachometr: 2000km
  • Krok kupředu správným směrem

    Ač žlutej drak jel velmi slušně a dosahovaná rychlost byla uspokojující,stále se mi nelíbily propady mezi nízkými otáčkami a maximálními otáčkami vs rychlý opad výkonu do kopců. Na řadu přišel jiný výfuk... Vytvořil j

    Typ: Oprava
    Vloženo: 01.07.2010
    Uskutečněno: 01.07.2010
    Tachometr: 450km
  • Vývoj pokračuje

    Po dlouhých nezdarech,provázejicích mi celým jarem,jsem konečně odladil verzi EVO I. Výsledek je nad moje očekávání. Vzhledově seriový stroj s elegantním lesknoucím se laděným výfukem je prostě stylové. Není to teď žádný

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 13.06.2010
    Uskutečněno: 13.06.2010
    Tachometr: 350km


TOPlist