PROFIL MOTORKY

Ducati 848 (2008)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Mr.Ducin848
Vloženo 9.5.2008
Aktualizováno 23.3.2013
Zobrazeno 14 625x
HODNOCENÍ PROFILU OD 65 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9


Vloženo: 26.09.2009, Uskutečněno: 20.09.2009, Stav tachometru: 10370 km, Zhlédnuto: 9x


Nastává okamžik pravdy. Najíždíme do zaváděcího kola a po projetí kola se řadíme na startovní rošt a nastává první zkušební start do warm upu. Ten byl tentokrát jen na vlajku, vše se zdařilo i do retarderu jsme se v klidu poskládali a tak v klidném tempu objíždíme zahřívací kolo.
Ostrý start, je na spadnutí, všichni jsme seřazeni na roštu, já na devátém místě, tedy 3 řada úplně vlevo. Nervozita by se dala krájet a za burácení motorů se rozvití červený světla, jde do tuhého, řadím za jedna, držím spojku a čekám na zhasnutí světel. Teď, pouštím spojku a vypálím vpřed. Start se povedl, hned jdu o pár míst dopředu, přeřazuji za dva, jen nevím, proč zůstala mi tam jednička a po zatáhnutí za plyn se přední kolo odlepuje od asfaltu, to bylo poprvé, co jsem jel po startu po zadní. Nic znovu vrknu plynem a tentokrát dávám dvojku, ale i tak se mi znovu zvedá přední kolo, to už bylo na mě moc, když jsem měl před sebou zadní kolo jezdce přede mnou, musel jsem ubrat, abych dostal kolo do kontaktu s asfaltem, při tom dávám další kvalt, ale to mě stojí propad dozadu, kdy se kolem mě prohnali jezdci ze zadu. Do retartéru se řadím někde na konci pole a stíhací jízda začíná. Daří se mi během 4 kol dotáhnout skupinku 5ti jezdců, která bojovala o 7 místo. V nájezdu do 6 kola na cílovce předjíždím s lehkostí (zde jsem poznal, že moje Ducati opravdu jede i v sérii;) Davida M. Bodláka z ČMN, který v zápětí byl dlouhý na brzdách a než jsem stačil sklopit stroj do retardéru, slyším rachot a periferně vidím, jak David M. Bodlák se na mě neovladatelně řítí. Nezbylo mi, než si přibrzdit a místo zatáčení, jsem musel vyjet daleko z ideální stopy. Tím se opět dostal přede mě a já na zařazenou dvojku měl moc malou rychlost a musel jsem podřadit až na jedničku, tím jsem na něj trošku ztratil. A začal další boj dotáhnout se a dostat se před něj. To se mi podařilo opět až na cílovce, jenom ne tak lehce, jako v kole před tím, ale až na konci, kdy jsem mu to poslal na vnitřek na brzdy. Riskantně, ale o hodně na jistotu, bez toho abych ho ohrozil jako on mě v kole před tím. Tímto manévrem jsem se dostal za jezdce na 11 místě, což jsem v té době nevěděl a chtěl jsem se dostat ještě o pár míst dopředu. Ve 4 a 5 kole jsem měl tuhle skupinku na dohled a byla možnost si všimnout, jak jedou. V hlavě mi šlo, že alespoň přes další dva bych se mohl dostat. A tak ve třetí to zkouším, ale wapex nasypaný před zatáčkou mě zabrzdil a útok jsem si ponechal na jindy. Průjezd vracákem vyšel a hned tahám za plyn a snažím, se dostat dopředu, ale nebylo kudy a nalepen na zadním kole vyčkávám do ďolíku, zatáčky č. 8. Už jsem vedle něj na vnitřku, jen kousek a jsem před ním. Najednou, nevím proč, vyjel z ideální stopy a mě začínal tlačit moc do středu. Při jeho upřeným pohlednu na zadní gumu toho před sebou a mě vůbec nevnímá. Nedalo mi to a šáhl jsem po brzdě, to bylo ale už pozdě. Sice jsem to ještě ubrzdil, aby mě úplně nezavřel, ale moje přední kolo lehce škrtlo o jeho zadní a to mě rozhodilo a než jsem to srovnal, bylo pozdě. Jen se rozhodnout risknout to a zkusit to projet, to bylo hodně odvážný a tak jedu rovně do kačírku. Naivně jsem si myslel, že mě kačrík zabrzdí, omyl byl pravdou a já narážím do bariéry. Ještě se snažím motorku zvednout, ale z kačírku se ani za pomoci traťáka se mi nepodařilo vyhrabat. A tím závod skončil, nedojel jsem. A tím veškeré naděje na celkové umístění zmizeli. V hlavě mi i bliklo, jak je asi mejm holkám, když mě neviděli projet. Naložili mě a plný emocí a vzteku, jedu na naše místo. Holky už byli taky skoro na místě. Emoce a vztek ze mě ještě chvíli lítali, ale nakonec jsem byl rád, že motorka je celkem bez škody, až na ohnutou řadičku a posunutý řidítko. A hlavně, že já jsem celej, až na pohmoždění kotník, nataženou achillovku a nejvíce to odneslo naražený lýtko, kterým jsem ohnul řadičku. K mému překvapení, bylo, když při vyhlašování celkových výsledků zaznělo i mé jméno. Nakonec jsem skončil na celkovém 9 místě. Menší útěcha, ale na druhou stranu na první sezónu dobrý výsledek. I s best timem 1:53:620 jsem spokojený, když vezmu, že v prvním závodě byl čas 2:02. Sezóna pro mě skončila pádem, ale už nyní se těším na další, kde doufám vše půjde a finance a zdravý dovolí, jezdit více než letos.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Příprava na pády

    Po loňské zkušenosti, jsem laboroval a scháněl pomoc, kterou jsem nakonec našl v podání pomocné ruky Douchy, aby mi při případném pádu zhasnul motor. Jelikož Ducati snad jako jendiná pádové čidlo nemá. V mostě mi Douchi

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 07.04.2011
    Uskutečněno: 07.04.2011
    Tachometr: 11931km
  • První ježděni Pirelli Day Most - IV Racing

    Tak konečně přišel po 8 měsících den, kdy se zase chystám na okruh. Už jsem se nemohl dočkat a díky školení na licenci vyrážím do Mostu v sobotu po třetí hodině. Na okruh dorážím kolem pátý hodiny, a jelikož nevím, kde z

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 07.04.2011
    Uskutečněno: 07.04.2011
    Tachometr: 11930km
  • Kompletace v MOTOROBERT Brandýsek

    Byl nejvyšší čas na to zkompletovat zase mého miláčka. Po domluvě s Robertem, to padlo na tento víkend. Dovezl jsem do dílny zbytek dílů, kde již čekal připravený motor. Při pohedu na tři místa, kde byl rám, pak krabice

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 24.01.2011
    Uskutečněno: 22.01.2011
    Tachometr: 11848km
    Komentářů: 2x


TOPlist