Zakoupil jsem ukazatel zařazené rychlosti GIpro, které se nezapojuje přímo do kabeláže, ale do konektoru od senzoru zařazené rychlosti. Nakonec se ukázalo, že největší problém, je tento konektor najít
Lezl jsem kolem něho, ale nenapadlo mě, že bude ukryt pod takovou plastovou krytkou, ve tvaru zvonku. No poradil mě pro změnu kamarád Lub@ , který prostudoval manuál a našel správný konektor, za což mu děkuji
Stačí zapojit volný kabel pomocí přiložené svorky, ke kabelu u CML, která je pod sedlem u zadního světla (žluto-zelený kabel). Potom už jen zvednout nádrž, nejdřív odpojte konektor na ukazatel paliva. Ten je pod sedlem na levé straně hned za nádrží. Je to bílý konektor. Potom odmontovat dva šrouby, držící nádrž a nádrž zvednout, tak aby ste pod ní mohli pracovat.Pod nádrží najít černou plastovou krytku, nadzvednout a pod ní je bílý, třípinový konektor. Do něj napojit konektory GIpro. Pak jen uchytit kabeláž a naprogramovat GIpro podle návodu. Jde to v pohodě na centrálu a stačí tak 2000-3000 otáček, aby jednotka zaznamenala zařazenou ryhlost. U páté rychlosti musíte déle podržet otáčky (cca 5 vteřin), aby GIpro nehchtělo hledat dál rychlost šestou. Pak vypnout zapalování a je hotovo.
Zařazená rychlost se zobrazuje jen při jízdě (musí se točit zadní kolo) Při neutrálu a vymáčklé spojce, se zobrazí jen čárka...
Gipro jsem provizorně umístil na palubku, ale přes zimu, to chci zabudovat do otáčkoměru, kde bude víc přehledný. Jinak se dost leskne a je potřeba aby byl nakloněn směrem k jezdci.
Čas montáže odhaduji tak na 30-50 minut.
Vlastník | Jimmy00 | |
---|---|---|
Vloženo | 4.6.2009 | |
Aktualizováno | 19.9.2010 | |
Zobrazeno | 5 187x |