PROFIL MOTORKY

Jawa 50/21 Pionýr (1976)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Hellrider
Vloženo 29.6.2009
Aktualizováno 26.3.2023
Zobrazeno 8 020x
HODNOCENÍ PROFILU OD 34 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.5


Vloženo: 27.08.2009, Uskutečněno: 23.08.2009, Stav tachometru: 12820 km, Zhlédnuto: 12x


Nový lak
S tátou jsme se rozhodli obnovit Křápovi jeho věkem zašlý lak. Se slzou v oku jsme sundaval originální nálepku Jawa. Odstrojování zabralo jedno odpoledne, kdy se všecko muselo vyčistit odmastit a zbrousit. Koupily jsme nejpodobnější modrý a bíly sprej a pustili se do přestříkání. S velkou pravděpodobností jsme se trefili do stejného odstínu. Můj strejda si upravil motorku podle svého. Lak byl originální na zadním a předním plechu, blatníku a bíly plech, který zespoda kryje karburátor a vzduchový filtr. Jediné co bylo upravené byla modrá spínací skříňka, hnědá špička blatníku a pruh na předním krytu. My jsme hnědou barvu neobnovovali, a tak je momentálně motorka pouze modro bíla podle originálu. Jedinou výjimkou je právě spínací skříňka. Mně osobně se totiž líbí víc v modré barvě. Při zpětné montáži jsme pronesli několik nadávek a vyměnili velké množství šroubů. Zbývá nám už jenom dokoupit nálepky Jawa. Jestli se přestříkání povedlo můžete posoudit na fotkách. První fotka je před a druhá po.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Konečně je teplo!

    Po velmi dlouhé době zase přispívám do deníku Křápa. Odzimování proběhlo relativně rychle a v klidu. První start byl doprovázen mrakem bílého voňávého dýmu (do válce jsem nalil kapku oleje, kvůli konzervaci) a po dlouhé

    Typ: Oprava
    Vloženo: 03.04.2011
    Uskutečněno: 12.03.2011
    Tachometr: 14963km
    Komentářů: 2x
  • Pneu a zástěrka

    Přidávam sem slíbené fotky nových částí Křápa. Stará zástěrka už nevypadala zrovna hezky, a tak jsem pořídili za pár stříbrňáků novou. Konečně motorka nějak vypadá i ze zadu. :-) Dalším doplňkem byla výměna zadní pneu, k

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 17.07.2010
    Uskutečněno: 17.07.2010
    Tachometr: 14461km
  • Pořádně vyztužený stojánek

    Jak jsem se již zmiňoval, nesnažím se striktně dodržovat originál. Veškeré úpravy přinášejí praktické využití. Například sériový stojánek se brzy unaví (prohne) a motorka sedí na obou kolech, což správně nemá. Od známého

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 20.06.2010
    Uskutečněno: 20.06.2010
    Tachometr: 14300km


TOPlist