Ještě přidávám pár informací o cestě na Stelvio a okolí.
Parádně vyšlo počasí i trasa. Motorka to zvládala bez větších problémů, pár drobností se ale našlo – praskla spojková páčka v oblasti, kde drží páčka váleček lanka (oprava drátem), podfouklé těsnění pod výfukovým kolenem a špatně fungující poloha č. 2 spínačky. Vše jsou to ale malichernosti, se kterými se u takhle starého stroje musí počítat.
Chtěl bych takhle motivovat i ostatní nebojte se své ČZety a Jawy vytáhnout do Alp, tyhle stroje tam moc neznají a vřele je tam všichni s obdivem uvítají .
přibližná mapa trasy
Více fotek doprovázené hudbou:
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Velké plány na dovolenou ve Francii v červenci bohužel musely kvůli zranění mého kolena ustoupit, tak jsem musel na rychlo plánovat jiný program. Volba padla na Slovinsko. Bohužel k dispozici byly jen 3 dny, ale všechno
Typ:
| Dovolená |
Vloženo:
| 24.08.2010 |
Uskutečněno:
| 21.08.2010 |
Tachometr:
| 34322km |
Komentářů:
| 1x |
-
Malý podvečerní výlet s Vlastíkem a jeho 471. Je to paráda vidět 2 skoro totožné motorky :-DD.
Typ:
| Vyjížďka |
Vloženo:
| 25.08.2010 |
Uskutečněno:
| 05.08.2010 |
Tachometr:
| 34200km |
Komentářů:
| 4x |
-
Konečně jsem se dostal k tomu, abych zkompletoval přední dvouklíčovou brzdu. Všechny díly byly nově pokoveny či vyleštěny a bylo také osazeno nové obložení. Po seřízení brzdí velmi dobře a hlavně má štít na rozdíl od sta
Typ:
| Oprava |
Vloženo:
| 29.06.2010 |
Uskutečněno:
| 29.06.2010 |
Tachometr:
| 33898km |