PROFIL MOTORKY

BMW C 650 GT (2012)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Pretorian
Vloženo 15.5.2014
Aktualizováno 15.5.2014
Zobrazeno 5 636x
HODNOCENÍ PROFILU OD 12 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.3

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 17 záznamů

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Piki
Piki napsal 26.09.20 v 21:13 9b.

Díky za zkušenosti. Jdu do GT nebo SPORT, tak uvidíme

mike_fish
mike_fish napsal 05.07.17 v 07:29 9b.

Tomu říkám kritika vlastni mašiny! mel jsem tu cest par dni na sportu a super skútr ale ta cena je podle me dost mimo...

imu
imu napsal 15.06.17 v 00:31 10b.

Díky za objektivní recenzi Měl jsem K1200LT (r.v. 2000 a pak r.v.2005) prodal ji a jezdím jiné značky... stále mě to táhne k BMW, chtěl jsem R60/7 ale nedopadlo to... teď mi chybí něco kam bych dal bundu helmu, když se chci vzdálit od motorky... úložný prostor pro "civilní" ježdění mi schází... po tvojí recenzi jsem taky doplnil negativa ke svým strojům aby potencionální zájemci měli objektivnější informace, než se rozjedou pro motorku...ale stejně si C650 asi koupím.. každý stroj má nedostatky, třeba K1200LT jelo hezky, zpátečka je super, ale byla na ní nuda ( nemám čas na to abych s ní objel Evropu a na moje 100 km projížďky jsem si jen užíval rádio ), při 150km/h člověk pomalu ani neví že jede když byl schovaný za tou kapotáží (tedy pokud nepršelo, to jsem si chrochtal, že schytám jen pár kapek).. bez rádia se obejdu - koupil jsem interkom ... tak doufám, že mě pak maxiskůtr brzy neomrzí.. láká mě ten komfort... ještě jednou díky za super recenzi

Kathedra
Kathedra napsal 09.04.17 v 09:50 10b.

No, asi jsem si tohoto Bawora zidealizoval... Na mé X9 250 Evo jsem po 6 tis. zatím se vším spokojen, ale je fakt, že trochu výkonu navíc by se mi, minimálně při jízdě ve dvou, hodilo...
Díky za otevřenost a objektivitu.
Přeji mnoho šťastných kilometrů.

sanderoo
sanderoo napsal 27.02.16 v 21:39 9b.

Zdravím,píšu ohledně toho víčka na nádrži.Včera jsem si tam dal pružinu a mám po problémů max se úplně otevře, lepší otevřené než zlomené.

zraptor
zraptor napsal 21.09.15 v 13:18 10b.

ahoj, recenze je fajn. mám gt taky a s něčím můžu souhlasit s něčím ne, ale to je věc a názor každého... po všech možných motorkách a krátké epizodce s x-max 400, jsem teď fakt spokojený. chci se zeptat, zda už máš jiný variátor a nechals udělat průduch na nohy...? díky a užívej. raptorák

mart300
mart300 napsal 20.05.14 v 08:20

Zdar! Tvá recenze je vedená ve stejném duchu jako má o mém skútru Yamaha X Max 400. Líbí se mi objektivnost a docela mě zaráží fakt, kolik nedostatků má nejdražší skútr na českém trhu. Ostatní recenze bavoráckého skútru jsou o ničem, připadá mi, že majitelé stojí za tvrzením - co je nejdražší, to je nejlepší. Já si to nemyslím a jen jsi mě v tomto utvrdil!!! Cena a spotřeba jsou jak u auta a když čtu ta negativa, nechtěl bych to ani za polovic ceny. Nexuse jsem měl taky, sice 300, za dva roky 20 000 km, ale rychle mě přestal bavit, prospěl by mu pořádný facelift... Tak ať už na nic negativního nepřijdeš a jen si skútru užíváš... Mart

Rnx
Rnx napsal 18.05.14 v 23:43

Gt je v prvom rade cestak a vyladenejsi varec na cesty budes hladat tazko. Na vykon to chcelo gp800 alebo prave srv. Ja nan nedam dopustit.
Priehradky su "svojske" ale su ok, neviem co proti nim kazdy ma, funguju na 100% a dokonca lepsie nez na burgmanovi.
Viko od nadrze je fakt blbe, lenze nie kriticke, pri zmatkoch s klucom staci "nervat" sedak pri otvarani... Ale v tomto je to fakt nedomyslene.

FatBoy105th.
FatBoy105th. napsal 18.05.14 v 22:43

Ahoj diky za plnohodnotnou recenzi . O GT jsem nedavno premyslel . Uplne mne dostal posez , ktery sem u jineho skutru nenasel . Misto pro nohy ... luxus . Ale co me totalne zklamalo, tak plasty malych prihradek a plast prepinacu . Z neceho podobneho vyrabeli v Rusku pred 40ti lety plastove hracky . To me hned napadlo az sem se musel smat ... Asi to opravdu nebude takovy zazrak . Ale at jezdi

d.bar
d.bar napsal 18.05.14 v 22:37

projed se na Burgmanu a změníš názor .

Pretorian
Pretorian napsal 18.05.14 v 21:35

Burgmana ne - přeci jen Nexus mi vyhovoval, protože je to spíše motorka s variátorem. Burgman má o hodně níže sedlo, má menší kola, stupačky o hodně níže, pozice je spíše cruiserovská, do zatáček se to nedá tolik položit. S Nexem jsem brousil hlavní stojan skoro v každé zatáčce, a když jsem jel s klukama co mají standardní mašiny na výjižďku a pohybovali jsme se standardním tempem okolo 120, neujeli mi - ale scházel mi výkon, už jsem musel je "digitálně" tj. buď plnej a nebo nic... Nexovi se blíží vizuelně spíše C600 Sport, - ale má to úplně stejnej podvozek jako C650 akorát o trochu výše sedlo - nemyslím, že by v tom byl zásadní rozdíl - C650 jsem původně volil kvůli lepší ochraně před počasím - tedy domníval jsem se že bude lepší..
Docela mne lákal T-MAX, ale ještě víc Aprilia SRV
No dám GTčku ještě šanci, objednám variátor a uvidím, pokud se to probere - což podle grafů z brzdy by mělo zásadním způsobem, tak pak dokoupím ještě deflektory na ruce a nechám si udělat do středovýho tunelu regulaci přívodu teplýho vzduchu - už jsem se díval, že novej středovej plast je za 60 EUR

ondrej75
ondrej75 napsal 18.05.14 v 20:46

Ahoj, díky za fajn recenzi. dávám ti 10b. Popravdě hodně mě dostala, protože o maxikovi přemýšlím a chtěl jsem si koupit 600C, ale to co píšeš, jen potvrzuje moje pochybnosti. Šel bys do toho znova? Co Burgman nebo T max? Původní Nexus teď v porovnání asi malinko vítězí co...?

Zipák
Zipák napsal 18.05.14 v 18:59

Konečně poctivá a praktická Česká recenze Skoro to vypadá,že BMW šetří??
Přeji šťastné km

Tuji
Tuji napsal 18.05.14 v 16:28 10b.

Za mě 10 bodů, že jsi to sem napsal, tak jak máš skutečně zkušenost!

Pretorian
Pretorian napsal 18.05.14 v 11:49

Popravdě jsem se asi nechal trochu zmasírovat všema těma naprosto nekritickejma recenzema, který BMW vynášeli do nebes, nevím jestli jde o cílený marketing, skutečné nadšení způsobené jen tím, že neměli nikdy možnost srovnání a jde o jejich první bajk, a nebo jen neochotu si přiznat, že se těch 300 tis. dalo asi investovat lépe...
Dal jsem taky hodně na první dojem, motorka mi ergonomicky sedla, a to je pro mne důležité - to víčko, kastlíky - to člověk ze zkušební jízdy nepozná. Novej variátor také není v porovnání s pořizovací cenou nějaká raketa - cca 5 tis...

Martin--GS
Martin--GS napsal 18.05.14 v 07:03

inu BMW - Budeš Mít Wýdaje...a velké... .Jen trochu nechápu,proč sis koupil takového zajíce v pytli?Přeci než něco koupím,tak si to snad napřed vyzkouším a zjistím si informace.U BMW snad není problém si jej vyzkoušet.Já jsem si také vyzkoušel tuhle motorku,i když jsem ji nechtěl kupovat.A také jsem byl maximálně zklamán z R 1200 RT - měl jsem pocit,že to je pro mrňouse.Nedokázal a nedokážu si představit strávit na ní 500 km za den abych neměl problém s nohama a skrčeninou... ...ale přesto přeji ať slouží...za ty prachy...

kolinudatný
kolinudatný napsal 16.05.14 v 08:38 8b.

dobře napsaný at slouží dobře bez poruch



TOPlist