Vlastník | Hrabě_Branitz | |
---|---|---|
Vloženo | 20.2.2011 | |
Aktualizováno | 21.10.2011 | |
Zobrazeno | 2 566x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
Vlastník | Hrabě_Branitz | |
---|---|---|
Vloženo | 20.2.2011 | |
Aktualizováno | 21.10.2011 | |
Zobrazeno | 2 566x |
Díky kluci za názory. Nechal sem si poradit už před časem. Chtěl sem totální renovaci, ale byl jsem několika veteránisty od toho zrazen, že v žádným případě nemám do origo (byť nestandardní) barvy zasahovat a nechat! Takže tak činím. Přechromovávat se bude, co patří být chromové, kastlíky byly již nově nalakovány, to je vidět z fotek. A tím končím. Na veteránské papíry jsem dostal vynikající hodnocení: původní autentický originálni stav a tak to chci nechat. Aktuální fotky nafotím. Momentálně je na renovaci elektrorozvodů (dělalo to bordel a nechtělo svítit). Navíc jsme to nemohli zapojit sami s kámošem, protože jsme zjistili, že ve schématu v originál dobových materiálech je chyba. Platí jiné schéma.
Veteran po otci.. nechat doma i kdyby na chleba nebylo! ja věnoval pařeza po pradědovi..mooc lituju.
Dle nově nalakovaných kastlíků ale předpokládám, že jsi tak taky udělal (a zbytek nelakoval). Jinak chromované věci, co jsou zapatlané stříbřenkou - ty klidně přechromovat.
Nechal bych ji v tom stavu jak je. Když to bude nově nalakované - nikdo nebude věřit, že to tak bylo originál (a nehrozí, že bys kohokoli přesvědčil že ano). Takto je to zachovalá patinovka s jistou hodnotou. Každý originální (i se šrámy) motocykl má větší hodnotu než jakákoli podařenější renovačka! Ale opravdu zajímavé...
Máš nějaké okruální foto?
No sláva, tak "Průkaz historického vozidla" by byl, takže jsme legální.
Dej jí červenou, ta jí sluší
Ta barva, to je oříšek, který jsem řešil pěkně dlouho... . Stejně jako tady padl ten dotaz na barvu, padl dotaz na barvu i od renovátora, který dával loni do kupy motor. Říkal hned, že ta barva je divná a že se na tyto motocykly nedávala. jenže jsme kousek odloupli abychom zjistili, jestli je pod ní nějaká červená nebo jiná z běžně dodávaných tehdejších barevných kombinací a zjistili jsme, že není. prostě pod tou modrou je kov. a šmitec. A to na více místech. Nehledě na to, že například rámeček světla je stříknutý zašlou barvou, zkoušel jsem i tam barvu dostat dolů. A co bylo pod ní? samozřejmě chrom... Takže původní motorka je určitě verze tzv. "lidová". Ale na nádrži není chrom. To je původní hliníková. Protože se otca už na to nezeptám, bohužel, kontaktoval jsem původního majitele, který motocykl jako nový zakoupil. A ten mi sdělil, že se s motorkou pár měsíců po zakoupení vyboural a že měl prachy (řezník), nechal ji opravit rovnou v jawě. A přímo v jawě mu údajně nabídli výměnu plechů s nástřikem této barvy. A že se mu líbila, tak je tam. Takže je to barva sice netradiční, ovšem pravá Ten renovátor mi navíc říkal, že to vypadá jako barva z tatranu nebo maneta a že by mohla být stejná jako na některých kusech JAWA ČZ vyvážených, hlavně prý do Anglie. Stejně tak jsme zkoumali i kastlíky a výsledek? Absolutně nepochopitelná původní slonová kost bez jakékoli barvy pod ní Barevné kombinace vyráběné sériově lze nalézt zde: http://sudetenjawa.wz.cz/dilna.htm Mazec je, že už jsem takovouto JAWA ČZ 150 s přesně stejnou barvou viděl na nějakém anglickém webu přátel jawy, jenže ji teď nemůžu nikde najít. Schválně jsem zvědav, jak dopadne veteránská atestace.
Byla by škoda zbavit se jí. Gratuluju ke kamarádovi, co Ti to rozmluvil.
Ještě že jsi nevyhodil!!! Pěkná mašinka
V originále a novém laku s chromem bude parádní. 10 bodů.
Taky , supr kus pro renovaci. Ta barva se mi nelíbí, ale to je každýho věc.
Hezká!!! Tato barva na tom byla nebo to je už tatíkova úprava ??