PROFIL MOTORKY

Super SOCO CPx (2022)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník CERT1980
Vloženo 12.9.2022
Aktualizováno 13.9.2022
Zobrazeno 1 668x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 14 záznamů

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
CERT1980
CERT1980 napsal 04.07.23 v 09:29

Tak přátele, byl jsem na garanční prohlídce po 6000km na scootru CPX a Andy z Voltgaráže mi mimochodem proměřil i kapacitu a cykly na bateriích... tedy pokud Vás to zajímá, tak točím 3 kusy baterií, sebou jsem měl jen dvě... jednu původní a jednu později koupenou... obě mají 100% kapacity i po 6000km a starší má nakrouceno 65 cyklů a ta mladší 40cyklů...předpokládám že ta druhá starší bude mít těch cyklů taky kolem 60... co z toho vyplývá... vzhledem ke vzdálenostem které jezdím - mezi 90-100km na jedno nabití a vzhledem k tomu že jsem tímto nucen nabíjet do 100% kapacity je tam naběháno více cyklů, než kdyby se dobíjelo do 80-90%, ale i tak SOCO dává garanci 1200cyklů na baterii, tedy teoreticky na baterie lze najet (při odhadu ca 35-40km na 1 cyklus) 42-48000km...za životnost každé jedné z nich... no a když nabíjim ze solárů, úspora pro mě je proti benzínu ca 2 kč na km...Jak vidíte i při používání "nadroraz" (nutno říci že nevybíjim baterky pod 10% jejich kapacity - NIKDY) je "naspořeno provozem" za životnost baterek na pohodlnou repasi nebo koupi nových baterií, které bratru stojí pro CPXko nové ca 40tis. Kč 1 ks... za mě můžu říci, že budu jezdit VŽDY za zhruba 1/2 nákladů než na benzínu... další úspory kynou na servise, tady prakticky žádnej není...Mějte se fajn a do města jedině scooter ať na benál nebo na elektro určitě se to vyplatí...

CERT1980
CERT1980 napsal 30.10.22 v 19:18

Tak aktualizace při 2750km... spotřeba se ustaluje okolo 5 kWh/100km, tedy na dvě baterie lze bezpečně najet ca 110km, což není moc, ale na Prahu a zpátky mi to s rezervou stačí...(průměrná rychlost je při této spotřebě mezi 45-50km/h, tedy žádné courání, když jsou v tom i Pražské semafory) mám to asi 90km. Pořídil jsem deku Tucano Urbano Termoscud R152 ten nejuniversálnější model co pasuje na nejvíce typů scootrů. a celkem pasuje, jen otvor u krku řízení jsem musel zmenšit sešitím lemu otvoru. Jinak funguje výborně - přifouknou se límce a ani při 80-90km/h nikde nic neplandá a hlavně na nohy a trup nefoukne (zkoušeno ve 4°C. Měl jsem strach že se mi bude blbě vyndavat noha na semaforech ale to je lichá obava, funguje to v pohodě, vyšoupnete nohu zastavíte, a při rozjezdu zase zašoupnete pod deku a valíte dál. Jen se hůře sesedá - deka je z kvalitního matroše a hůř se ohýbá... Co je skvělý, že i na léto můžete nechat deku na scootru, protože při vyfouknutí límců se dají srolovat jakoby do lemu a ten provázky upevníte ke kapotě scootru. za mě 1... Technicky CPX funguje, jen občas vypadne GSM modul a je nutno vypnout zapnout motku aby se chytil... projeví se to blikající kontrolkou motoru a že display neukazuje rychlost, režim ani nenačítá najeté kilometry. CPXko se mi jeví jako neocenitelné vozítko na vesnici, kdy je potřeba koupit mlíko, zajet na poštu nebo cokoliv, co nemáme tady ve vsi, tak hodim baterku, sednu a jedu. Tohle je pecka a velká motka se na to nehodí a auto taky ne. Zase tu chybí ta motorkářská emoce. Tak že to nakonec dopadlo tak, že jsem pořídil i BMW R 1150 R, na výlety a právě pro tu zvukovou a dynamickou emoci. Prostě každý stroj má své specifické využití a v tom na co je určen je naprosto perfektní. Stejně i CPX. Denní dojíždění na kratší vzdálenosti ideál město nebo mezi vesničkami je jeho doména a při trošce výbavy uveze i velký rodinný týdenní nákup pro 5 čelnou rodinu (chce to trochu skádat, ale dá se ).

CERT1980
CERT1980 napsal 29.09.22 v 21:19

Tak aktualizace po najetí 2000km. Musel jsem odmontovat hlavní stojan, protože v každé druhé zatáčce jsem jím drhl o asfalt , ale nemyslím, že jezdim nějakou pilu, to na tomhle scootříku ani nejde. Definitvně po aktualizaci firmware musím konstatovat, že výkon se mírně snížil a maximálka taky... 90 km/h tacho je úplný strop a spíš jezdím někde okolo 85,88 na plný knedlík... spotřeba konstantně mezi 4,5-5kWh/100km, lze tedy jezdit mezi 5-6km na 10% baterie (2baterie=200%) Co je zajímavé, tak při poklesu kapacity obou baterií pod 20% jede scooter stále jen s omezeným max. výkonem ale neomezenou max. rychlostí na mode 3-sport, tedy se dá rozhoupat klidne na 80km/h až ca do 10% v každé baterii - z toho usuzuji že pod 20% kapacity obou baterií nejspíš cucá paralelně z obou dvou baterií... No a pozitiva... v Praze po městě je to skvělý - protáhne se to všude, na křižovatkách nezdržuje a je velmi dobře manévrovatelný, jen si začínám dávat pozor na svátečnější řidiče protože vůbec nekoukají do zpětných zrcátek a scooter není slyšet tudíž mi to tam už pár dědulů poslalo těsně před nosem...Pořídil jsem na podzim univerzální termoscud návleky na řidítka od Tunano urbano, bohužel ne uplně sedí (hlavně kolem zrcátek - ale hřejou a chrání před větrem parádně - dnes ráno při 3°C - pohoda, ruce teplé, ještě mám objednanou termoscud deku na kolena, tak doufám brzo přijde... Čím dál více si začínám užívat sedla scooteru - je velmi zajímavě tvrdé ale přitom bezvadně pohodlné Co si užívám méně je jízda v dešti, ochrana mi přijde nedostatečné, mezi plexi a deflektorem mi cáká na hrudník a mírně do klína, bohužel ani nedosahuji rychlostí kdy se déšť překulí přes jezdce a ten zůstane suchý to je až při 80 + km/h a to je na tomhle vozítku v dešti řádně o hubu... tedy to ani nepokouším... K čemu zatím taky nemám důvěru jsou tovární pneumatiky Cordial, jednak mi směsí příjdou celkem dost tvrdé - ty 2000km na nich vůbec nejsou poznat, tak že ví bůh jestli vůbec půjdou sjet . Rozhodně ale pak koupím něco jiného - asi Dunlopy... ale to ještě uvidíme... Jinak je zvláštní ale na CPX mě baví i ta relativně pomalá jízda po okrskách nevím čím to je, ale je to prostě taková pohoda... ale nejzábavnější je bez vyjímky město - tam je CPX král...

CERT1980
CERT1980 napsal 19.09.22 v 01:23

e-kaja: dekuji za prispevek, nastesti kazdy den do prahy to neni, ale tak 1-3x tydne jedu... Ted jsem jel od nas do Vysokeho Myta (102km) a dalo se to ujet na ty 2 baterky se zbylymi 12% v bateriich s prumernou rychlosti 49km/h -tedy jsem se moc neflakal . tam jsem u Babicky dobil 5,2kW a mastil zpatky s prumernou rychlosti 55km/h a zbylo mi 5% baterek...Jinak pro dobijeni je provar/ztrata ca 5-7% energie, podle meho mereni. Coz je velmi slusny vysledek... Tedy nabijecka ke udelana velmi kvalitne .

e-Kája
e-Kája napsal 18.09.22 v 23:02 10b.

Praktický elektroskútr se solidními parametry, vybavený účelnými doplňky pro každodenní používání
Recenze velmi přínosná, obdivuju každodenní jízdu do Prahy a zpět v délce okolo 100km

callowsick
callowsick napsal 16.09.22 v 18:20 10b.

Moc zajímavá zkušenost i stroj

puffybodie
puffybodie napsal 16.09.22 v 15:29 10b.

Tak ja to beru ciste jen vuci tomu stroji. Chapu ty duvody okolo proc to zkouset, obzvlaste kdyz to mas jak dobijet a nemusi to stat nekde na sidlisti a podobne. Ze soucasne nabidky by mne zajimalo stejne jedine Kymco F9 a to u nas asi nikdy nebude a kdovi kdy bude neco realneho od ostatnich. Co mne tam zarazilo ty problemy technickeho razu takhle brzy po par kilometrech dalo by se rict. To pak moc nahrada soucasnych stroju neni

CERT1980
CERT1980 napsal 15.09.22 v 15:42

to puffybodie: Jasný, nemám k tvým argumentům žádné výtky a souhlasím s nimi, ale jak jsem psal, chtěl jsem to vyzkoušet. Solar na střechu jsem montoval v roce 2019 na jaře a všichni okolo se mi smáli, že dát 500tis do soláru je z hlediska návratnosti nesmysl ... a měli v té době pravdu ... spočetl jsem ji na ca 15-18 let... TO JE EKONOMICKY NESMYSL... ale teď se podívej... jak to vypadá dnes? teď to budu mít za 5-7 let zpátky při zastropovaných cenách...pokud strop uvolní a poletí to ještě nahoru ,tak to bude ještě dřív... chci tím jen říct, že některá rozhodnutí nedělám jen s kalkulačkou v ruce, ale pocitem v tom daném čase, podobné je to u CPX ka a i jsem to napsal do recenze... je to pro začátečníky z hlediska ovladatelnosti, a pro fandy do elektriky ...je to praktičtější než klasická motka, má to háček na tašku mezi nohama a lepší ochranu proti větru jednoznačně...a úložná prostor jsem nahradil jsk jsem psal ... nyní je ca 150l... což je i víc než jsem měl u DN ka s kuframa . Díky za příspěvek.

puffybodie
puffybodie napsal 15.09.22 v 14:40

za fajn recenzi bez pohadek.

Dve baterie tedy eliminuji vyhodu skutru a to je prakticnost. A ty jeste jsou kvuli tomu aby bylo mozne dojet tam i zpet a nabijet doma "bezplatne". Co kdyz budes muset nabijet v Praze? Kolik to zabere casu? V podstate po zajeti (1000km u benzinu) se stalo neco vyznamneho s HW nebo SW a nelze dosahnout slibovanych rychlosti...na to se nevztahuje reklamace? S tim brzdicem taky dobry adrenalin, ale tak odpovida to podobne "kvalitne" vyrobenym Teslam

Cena nove s dvemi bateriemi 160 tis... Novy Sym Mask 125i s 7,5kW a zarukou 4 roky (elektrika jen 3 roky a to jen na baterii) coz je o 110 tis. mene, s lepsimi jizdnimi vlastnostmi a zachovanou prakticnosti uz v serii. Tech 110 tis. nez se projezdi...

CERT1980
CERT1980 napsal 15.09.22 v 07:55

to valentinow123: no myslím, že nemůžete úplně srovnávat baterie RC modelů a velké baterie s vysokými odběry a vysokými příkony pro nabíjení velkých aut a motorek. Vezměte si jen, že nominál kapacita je 2 x 2,75kW ale využitelných je jen 2x2,52kw, tedy už z výroby je baterie ochráněna proti podbytí a přebití právě tím ca 10% ořezáním kapacity, tedy i když nabíjíte na 100% a vybíjíte na nulu - což nedělám, tak je vždy kapacitní rezerva za kterou vás to nepustí... proto navíc jsou schopni výrobci garantovat třeba těch 1500-6000 cyklů podle typu, že Vám neklesne využitelná kapacita pod 80% její původní hodnoty... ale jak jsem řekl dám Vám report třeba za rok dva ježdění o kolik se reálně dojezd sníží Vezměte si že TESLA S po 8 letech provozu a 250000km má stále 80% využitelné kapacity baterie, tedy v tomto obavy nemám pokud je baterie správně vyrobena (což samozřejmě nelze ověřit jinak než provozem ) JInak PCX je skvělý scooter, nebo i honda innova, ale kdybych chtěl zase spalovák, jako že chci, půjdu opět raději do velké motorky a ne do scootru a užiju si naplno všechny její výhody (akcelerace, akustický projev, rychlost... atd... Děkuji za příspěvek. H.

valentinow123
valentinow123 napsal 14.09.22 v 10:24 10b.

Ad: Povedzme taká Honda PCX 125... Síce sa nenabije zo soláru zdarma, ale spotreba okolo 2 litre človeka nezruinuje. Navyše na nádrž prejde viac, tankovanie zaberie "minútku" PCX bude aj po 5 rokoch výborne predajná. Elektrický skúter so slabou batériou už nemá takú skvelú budúcnosť... To bola iba moja skromná úvaha o modernej ekologickej doprave

Sice neprovozuju elektricke skutry, ale dost dlouho jsem jezdil zavodni rc elektry 1:10 a muzu smele rict, ze na zivotnosti baterii se podepisuje uplne vse, tj. max odberove proudy (coz majitel dela,viz nouzovy rezim a cargo upravy), maximalni pocet cyklu (coz majitel dela, respektive cuca baterku systematicky na nulu), rychlonabijeni (to nevim, jak to ma majitel vyresene a jestli nabiji pomalu nebo rychle) a v neposledni rade venkovni teplota (povime si, jak bude zvladat dojezd, az bude venku deset stupnu a kapacita klesne). Jinak ta recenze je strizlive napsana a presne zapada do mindsetu lidi, kteri si podobne stroje porizuji.

denisbiker
denisbiker napsal 13.09.22 v 23:20 10b.

za mě super. Díky za vyčerpávající recenzi . Koupil jsem CUX za pár , chtěl jsem to jen zkusit. Nyní pokoukávám po CPX

CERT1980
CERT1980 napsal 13.09.22 v 11:33

Děkuji za komentář, teprve se s tím zžívám, nyní jezdim na režim 2 normal, kdy baterie tak nevybíjim, většinou dojedu s 20+% v bateriích, ale je fakt že dobíjim na 100% kvůli aspoň malé rezervě na dojezdu... Jakmile budu mít vyhodnocení provozních nákladů určitě sem dám příspěvek, nyný se spotřeba pohybuje mezi 4,5 a 5kw na 100km, v bateriích je aktivní kapacita 2x 2,54Kwh tedy lehce přes těch 100km při plným knedlu... ... snad budou baterky sloužit aspoň těch 1500cyklů... teď na nich mám asi 15 cyklů... tak uvidíme... PCX by byla volba ale chtěl jsem tu elektriku zkusit...
Děkuji za komentář

pali3x
pali3x napsal 13.09.22 v 10:34 10b.

"Do Prahy to mám 45km, tedy jedu tam a zpět na "doraz baterie" ..."
Nie je prítomný strach, že po krátkom čase batéria stratí kapacitu a už nebude možné spraviť cestu bez nabitia?
Povedzme taká Honda PCX 125... Síce sa nenabije zo soláru zdarma, ale spotreba okolo 2 litre človeka nezruinuje. Navyše na nádrž prejde viac, tankovanie zaberie "minútku" PCX bude aj po 5 rokoch výborne predajná. Elektrický skúter so slabou batériou už nemá takú skvelú budúcnosť... To bola iba moja skromná úvaha o modernej ekologickej doprave

Ale hlavne prajem všetky šťastné kilometre a bezproblémovú prevádzku motorky... A dlhú životnosť bateriek



TOPlist