Vlastník | Hapedah | |
---|---|---|
Vloženo | 30.8.2018 | |
Aktualizováno | 27.2.2020 | |
Zobrazeno | 3 570x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
Vlastník | Hapedah | |
---|---|---|
Vloženo | 30.8.2018 | |
Aktualizováno | 27.2.2020 | |
Zobrazeno | 3 570x |
já Konektivitu řešil tak, že mám připojenou helmu (SCHUBERTH C4 + Interkom SC1) a telefon. Na konektu pak přes chytrý kolečko řeším případné volání (dokonce se objeví i fotka u kontaktu) a hudbu. Navigace zvuk neřeším, nepotřebuji aby se mě navigace vykecávala...
Kamarádům níže dík za tip, jak propojit telefon atd. Konektivita přes moto nefunguje, ale vše jak píšete vyřešila navigace Navigator VI. Podmínkou je, aby nebyla ani helma ani tel připojeny přes moto, ale jen připojeny k navigaci a ne vzájemně propojeny. Pak se dá využít media player i telefon a světe div se - funguje to. Jen je divný, že konectivita přímo v moto je u BMW za příplatek 12 tis a nefunguje nic
děkuju za odpověď. já šel z Advíka do GS Rally kvůli hmotnosti, naloženou Adventuru jsem z kopce dolů odloženou už sám nezvednul. i když bych to asi dokázal, několikrát za den už to byl problém. Jinak GSA nemá žádnou přední brzdu, brzdí buď oběma, nebo jen zadní /nožní/. Když vezmeš za ruční brzdu, brzdí obě dvě. A zaplaťpánbůh, stačí jedním prstem.
Tenerka se mi líbila jako Wordcrosser edition...
Tenerku jsem volil ze tří důvodů - cena, spolehlivost, kardan. Nějak jsem v té době neměl odvahu koupit si moto v ceně, za které se prodává GS. Do starší jsem jít nechtěl, protože nikdo bez znalosti konkrétní motorky neví, co má která za sebou. Myslím, že z cendur je Tenerka hned za GS i když je neprávem opomíjená (V Strom je levnější, Multistrada zase na silnici svítí designem...). Nikdy jsem s ní neměl žádný problém, na Sport režim jela suprově, tak i stesky na nedostatek výkonu od některých kluků jsem nikdy nechápal. Ročně jsem najel cca 13 tis km, a nikdy žádný problém, za mě ji mohu jen doporučit. Ale není to alespoň u mě moto o emocích, možná je to tak že jsem chtěl vždycky GS a kdykoliv jsem nějaké míjel, nebo jel s kamarádama, tak si stále opakoval proč já si to sakra nekoupil hned když to nakonec stejně dopadne tak, že pro GS půjdu.No a pak přišel jeden kamarád, jestli bych mu Tenerku neprodal a bylo rozhodnuto.
hmh tak to jsem si vážně popletl, ten rozdíl není tak strašný.
a s tou Tenerkou jsi jezdil více let? prý je to velmi spolehlivý stroj, jaké jsou tvoje zkušenosti?
Tenerka XT 1200 a GSA - váha obou moto je skoro stejná (cca 260 kg). Tenerka má jen menší nádrž o 7 l. Když ty dvě moto stojí vedle sebe, Tenerka vypadá vedle GSA najednou jako o dost hubeněší moto.
Projel jsem s ní kdeco, vč xy pass v Itálii, Rakousku atd. Nevím, co je znakem že někdo umí nebo neumí jezdit, Pepa Sršeň určitě nejsem. Na druhou stranu se nebojím přiznat, že z motorky občas spadnu. Vždy to bylo když moto stála, nebo se s ní manipulovalo např. při otáčení na úzké cestě. Kdo má takhle těžké moto, ví o čem mluvím, zvláště když se jede se spolujezdcem a kuframa. Na Stelviu spadli oba moji kamarádi (GSA a Bandit) jen proto, že karavan zastavil za zatáčkou.Ještě jedna pozn - s GSA se terén dá, stejně jako se dal s Tenerkou, ale není to o ničem, ty motorky jsou obě určený aby polykaly km.
nevím sekáči jak jsi přišel na to, že neumí jezdit. Adventure se to sice jmenuje, ale je to v podstatě příplatek za spoustu výbavy, která se vyplatí. A která ve skutečnosti znamená, že ve skutečnosti je ta motorka ještě míň do terénu, než základní model. Těžká je i na místě i na zvedání. Ale pro dva na asfalt to bude velmi pohodlný stroj, resp. jeden z nejpohodlnějších. Občas v testech zazní, že je ještě pohodlnější než klasický cesťák RT se stejným motorem.
Mimochodem otázka na majitele stroje, pokud jsi předtím jezdil s velkou Tenére, tak máš teď stroj o nějakých 20 kilo lehčí... jen to sedlo je výš...
Co se týče konektivity, funguje mi to takto - Interphone Tour spojený s Navigátorem + telefon spojený s navigátorem. V takovém případě mi fungují tel hovory a vidím volajícího na displeji. Spojovacím článkem je tam teda Navigator.
Ta bluetooth konektivita snad nefunguje nikomu. Mě osobně to fungovalo asi 3 přijaté hovory, kdy se na displeji objevilo jméno volajícího a krásné to fungovalo. Aniž bych do toho zasahoval , tak se potom samo rozesralo a odmítá se to spojit s telefonem a komunikátorem Interphone. Ono se to vzájemně vidí, dokonce spáruje, ale nefunguje to
Pěkná, ať Ti slouží. Jsi aspoň jeden z mála, co přizná, že mu spadla
Taky jsem laboroval s Navigatorem V, asi to bude podobné- takže zkus tohle: telefon odpoj od helmy, spáruj ho první s motorkou (navigací) a pak k tomu připoj helmu. Hovory budeš brát v navigaci. NEsmíš mít přímo telefon s helmou...
Tak hodně šťastným km
Myslím ,že sekačmagor nebude daleko od pravdy. Já rozhodně nejsem velkej a svalnatej. Do terenu jezdím rád a nabalený s manželkou. Stroj je to boží ,hlavně se neposrat.
Klasika...jezdit neumí ale koupí "Adventure"
0 bodů nejde dát tak dávám 1
Zajed si do nemecka..tam by mohli. Drazdany jsou kousek...pripadne Regensburg Norimberk...nebo Viden..podle odkud jsi... Ale reklama je to vyborna na sluzby
Pěkná pěkná, ať slouží :)
Super stroj a v dobrém závidím. Tak si ji užívej a dobře o ni pečuj.
Super... Velmi pekna barevna kombinace