Vlastník | zdenekgsxr | |
---|---|---|
Vloženo | 2.8.2016 | |
Aktualizováno | 2.8.2016 | |
Zobrazeno | 5 887x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
Vlastník | zdenekgsxr | |
---|---|---|
Vloženo | 2.8.2016 | |
Aktualizováno | 2.8.2016 | |
Zobrazeno | 5 887x |
Nádhera, hodil by se mi motor
Tak na tomhle jsem v roce 1977 začínal závodit.
Originální pérování se hodně předělávalo - posunutím držáků na vidlici. Vyšší zatížení se kompenzovalo vyšším tlakem v hydropneumatických jednotkách a změnou oleje. Mimochodem - kdo v současné době zná jméno pan Krňávek?
Vepředu se prodlužoval zdvih o cca 2 cm vložkou na pístní tyči tlumiče. To bylo ještě únosný z pohledu tuhosti a životnosti pouzder.
Na vlastním motoru se nedělalo nic - pokud jste uchránili motor před nasátím prachu a nebo neodešlo gufero na klice, vydržel celou sezónu. Shánělo se bezkontaktní zapalování - španělská Femsa. Tím bylo po starostech.
Co ovšem skoro nikdy nevydrželo ani pár tréninků byl originál výfuk. Dlouhý, těžký, neustále "na ráně". A pořád popraskaný vibracema. Obvykle se předělal na kratší a lehčí a zavěšený jen dole. I v případě že se nedodržely do detailu rozměry tak výkon motoru byl takový, že až na extrémní "zprasky" to nebylo poznat.
Jo - vzpomínky mi nikdo nevezme
Držím palce a ať pořád jezdí.
Luxusní stroj!Nečekal bych,že to bude taková hromada koní v tak lehkém balení.
Luxusní stroj! Gratuluji, moc se mi libi.
Jo jo na Jardu Faltu jsem se chodil dívat
Pěknej kousek