PROFIL MOTORKY

ČZ 380/981 (1974)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník zdenekgsxr
Vloženo 2.8.2016
Aktualizováno 2.8.2016
Zobrazeno 5 887x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 5 záznamů

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Adakill
Adakill napsal 15.05.17 v 16:04 10b.

Nádhera, hodil by se mi motor

lbedrich
lbedrich napsal 04.05.17 v 18:54 10b.

Tak na tomhle jsem v roce 1977 začínal závodit.
Originální pérování se hodně předělávalo - posunutím držáků na vidlici. Vyšší zatížení se kompenzovalo vyšším tlakem v hydropneumatických jednotkách a změnou oleje. Mimochodem - kdo v současné době zná jméno pan Krňávek?
Vepředu se prodlužoval zdvih o cca 2 cm vložkou na pístní tyči tlumiče. To bylo ještě únosný z pohledu tuhosti a životnosti pouzder.
Na vlastním motoru se nedělalo nic - pokud jste uchránili motor před nasátím prachu a nebo neodešlo gufero na klice, vydržel celou sezónu. Shánělo se bezkontaktní zapalování - španělská Femsa. Tím bylo po starostech.
Co ovšem skoro nikdy nevydrželo ani pár tréninků byl originál výfuk. Dlouhý, těžký, neustále "na ráně". A pořád popraskaný vibracema. Obvykle se předělal na kratší a lehčí a zavěšený jen dole. I v případě že se nedodržely do detailu rozměry tak výkon motoru byl takový, že až na extrémní "zprasky" to nebylo poznat.
Jo - vzpomínky mi nikdo nevezme
Držím palce a ať pořád jezdí.

Pitbullterier
Pitbullterier napsal 03.08.16 v 09:01 10b.

Luxusní stroj!Nečekal bych,že to bude taková hromada koní v tak lehkém balení.

pp377
pp377 napsal 02.08.16 v 20:00 10b.

Luxusní stroj! Gratuluji, moc se mi libi.

findejs1310
findejs1310 napsal 02.08.16 v 15:54

Jo jo na Jardu Faltu jsem se chodil dívat
Pěknej kousek



TOPlist