PROFIL MOTORKY

Hyosung Cruise II 125 (1997)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Carlos89
Vloženo 12.6.2006
Aktualizováno 25.5.2021
Zobrazeno 3 392x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Když jsem ho koupil, tak nejezdil nic moc, ale po seřízení karburátoru, ventilů a výměně náplní jezdí relativně slušně. Po rovince s větrem v zádech 120 km/h (tachometrových). Cestovní rychlost je ideální okolo 80 km/h - pětka - 6000 ot/min.

Více fotografii

Výška jezdce: 176 cm

První dojmy - Vypadá již jako dospělá motorka. Velmi slušné tlumiče a celkově podvozek. Motor není žádný silák, ale na cesty po městě bohatě stačí. Relativně slušně svítící přední světlomet, žádná bludička.

Recenze

Po 200 km shořela řídící jednotka a vzala s sebou všechny cívky - oprava 5000 Kč. Potom najeto 1500 km bez jediného problému a jezdil o dost líp... Pak začal jemně cvakat jeden ventil (alespoň to tak ze začátku vypadalo), tak jsem ho dovezl do servisu, aby to seřídili. Tam mi bylo řečeno, že by chtěla vyměnit vačka a vahadla. Protože ho chci prodávat, tak jsem souhlasil, abych ho prodával s čistým svědomím. V servisu se ale čekalo 2 měsíce na vačkový hřídel a když přišel, tak se zjistilo, že tam nepasuje, čili se objednával další. Po několikaměsíčním čekání vačka přišla, ale v motoru bouchalo dál...Mechanici nebyli schopni zjistit příčinu a tak jsem motocykl dal do jiného servisu, kde mi bylo sděleno, že nejspíš cvaká píst a jelikož neexistuje výbrusová sada, stal se motocykl nepojízdný. Hledal se motor.

2008 - zakoupen totožný motocykl, který se majiteli nepodařilo v ČR "dostat na papíry". Vyměnil jsem motor a další díly, které byly lepší než-li na mém stroji. Najeto cca 200 km, při cestě z STK upadnul ventil. Když jsem sundal hlavu, tak jsem marně hledal píst, který byl rozsypaný po celém motoru a špony jsem měl i v karburátoru...

2009 - po předchozích problémech se servisem jsem se rozhodl podniknout zoufalý krok a to rozebrat oba motory a zkusit zkompletovat jeden funkční. Zakoupil jsem nové pístní kroužky a těsnění (dodací lhůta 14 dní mě celkem příjemně překvapila) a dal se do práce. Jako základ posloužil můj první motor. Tvrzení servisu, že klepe píst se nakonec ukázalo naprostým nesmyslem. Povrch válce byl v pořádku. Na pístu sice byly nějaké usazeniny, ale nic co by nešlo vyčistit. Vyčištěna byla i hlava a ventily. Vyměněny byly také lamely na spojce. Při rozebírání jsem zjistil příčinu "bouchání", obal rotoru byl v jednom místě porušený a na rotoru se vytvořila jakási "boule", která narážela do cívek. Nechápu, jak tuto věc mohly dva servisy přehlédnout.

Problém se stažením rotoru jsem řešil více jak týden a nakonec jsem si musel nechat na zakázku vyrobit speciální přípravek. Rotor jsem vyměnil, vše smontoval a seřídil. K mému údivu se vše podařilo a Hyosung chytnul na první ťuknutí startéru. Už nic nebouchá.

Momentálně tento motocykl slouží pro cesty do práce a jako přibližovadlo po městě a nejbližším okolí.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
hansdorf
hansdorf napsal 26.05.21 v 18:35 10b.

Já tě obdivuji, mě by chytl rapl a kladivem bych to vzal odshora dolů a shodil z rokle.

Ale protože jsi neskonale šikovnej , ono to dokonce jezdí.

Ta desítka je pro tebe, o motorce se raději nebudeme bavit.

Geogino
Geogino napsal 28.06.12 v 22:35

Moc pěkná, dávám 10 budů. Jinak případné díly seženeš na těchto stránkách www.hyosungmoto.cz za perfektní ceny, specializují se jen na značku Hyosung

smazany37551
smazany37551 napsal 01.12.07 v 16:02

132 se mi na týhle motorce zdá poněkud nereálný těch 115 bych ještě sežral. Taky co vim spousta servisů a prodejců náhradních dílů s těmahle strojema nechce mít nic společnýho takže sehnat díly je náročný.

Sadra17
Sadra17 napsal 26.08.07 v 21:37

moje nemá žádný úpravy a jel sem na ní 110 na čtyrku <br />
takže těm 132 věřim

Carlos89
Carlos89 napsal 24.02.07 v 22:29

Moje ma sportovni filtry, spojka funguje bez problemu a udelal jsem na ní 132 km/h.

Více komentářů



TOPlist