Tento stroj se mi vždy líbil všichni na něho nadávají taK jsem zvědav...
První dojmy - Tak první dojmy z jízdy byly takové, že na třicet let starou motorku docela jede... ještě, aby ne zpřevodování bylo prioritou... :-D rozeta totiž připomíná kolo z hnojního pásu... :-D
Recenze
Strašně špatné starty za studena, pokud jsem nenalil pod svíšku tak nebyla šance, ale teplá uplně v pohodě... Průběh výkonu je takový dosti divoký, nic, nic,nic a 35 koní...Jak bude čas tak bych chtěl zrenovovat přecijen je to kus naší historie
Objem motoru-247 ccm
Vrtání-70 mm
Zdvih-64 mm
Kompresní poměr-11,3: 1
Výkon motoru- 25,8 kW-35 koní, při 7800 ot/min
Převodovka-4.stupňová
Spojka-vícelamelová třecí suchá
Délka-2165 mm
Výška-1260 mm
Šířka-890 mm
Hmotnost-107 kg.
Objem nádrže-8l
Brzdy-vpředu ø125/25
-vzadu ø185/25
Přední vidlice-teleskopická, hydropneumatické tlumení
Zadní vidlice-kyvná, hydropneumatická
Rám-svařovaný z ocelových profilů
Na tomhle sem se svezl jako kluk. Strašně to řvalo a bolely z toho ruce. V blátě se to už trochu dusilo, ale na pevnějším povrchu to celkem jelo
Za vernost k ceske znacce. To svazani bovdenu spojky a predni brzdy je tedy brutalni . Kdyz das plnej pravej tak zacne vystavovat spojka. Chtelo to vychytat sepelnost svicky, jezdil jsem s x15 jestli se nepletu a nemel jsem problem se studenym ani zahratym motorem