Tak po zkušenosti s čínou Sohoo 125,která byla bez problémů,je tohle ještě luxusnější :) Bílý,malý a hrozně zábavný peklo :)
Výška jezdce: 182 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha YZ 85 LW: náklady
Recenze
Na 160ku parádní reakce na plyn,motorka jde okamžitě do otáček bez jakéhokoliv škytaní,kuckání nebo dušení. Zkrátka,když se dobře nastaví karbec,je to parádička.
Na zadní letí přes spojku i na trojku,což je u pita paráda.
Na dvojku jde na zadní za plynem a parádně se drží nahoře. Otáček okolo 9ti tis,po přidání závodní elektriky bez omezovače kolem 11-12ti tis. Výjezdy ze zatáček na trati parádní,furt to hrabe a jede to furt smykem,jen se mi jednou takhle při smyku kolo kouslo a po zadnim jsem odjel až do pneumatik a tam si dal na hubu :D Tlumiče jsou už od předchozího majitele nastaveny akorát tak na mě, na trati prostě paráda,už to nejsou klasický čínský vidle,kde vevnitř najdete jen dvě péra a vzduchovou komoru . Na zadní kyvce je přepákování,což myslim,že má svý,podstatně velký výhody. Zkoušel jsem je pořádně na Trati v Žimu,okres Teplice. Trať je docela rozbitá,všude kameny,ale tlumiče stíhaly všechno,i nájezd v plné rychlosti na whoopy. Brzdy velmi překvapily,přední brzda (dvoupístek) stačí zmáčknout jedním prstem a motorce se chce krásně na předek,na což je potřeba dostat trochu cviku. Zadní brzda (jednopístek) to samé,brzdí parádně,chce to cvik,protože kolo jde hned do smyku. Pneu původní šly po 12ti mth do háje (aspoň do nich můžu udělat hřeby na zimu). Nyní pneu Mitas a ty vidim tak na jednu dvě sezony. Vzduch filtr v airboxu. Horší zpracování chladičů oleje - na trati jsem jeden uklepal a druhému chyběla ještě půlka a byl taky dole. Holt když jeden chladič drží na ňáký milimetrový sračce ze zinku,hliníku a ještě buh ví čeho dlouhý deset čísel,tak je to jasné.
o té číně ne číně - je to čína!
Nicméně zřejmě není špatná.
http://www.minirider...rpro-lxr-z155cc.html
Je to čína jak vyšitá.! To samé Stomp,Champs,ycf ,pitmax,dirtmax atd...
Všichni si to nechají dělat v číne pod svojí značkou ,. a když všechny porovnáš základ mají tořád stejný ,jen každá mašina má jiné doplnky .
Ale s obyčejným pitbikem nejnižší třídy se to nedá srovnávat.
Jízda posez brzy prostě jak velká mašina.
Sám mám také pisterpro 160 , je to neskutečný nezmar a hlavně pitike té nejvyšší třídy.
hned jsem mu to tady vyřídil,prej co je to za zakuklenýho teplouše takovejch věcí včetně tebe vypadá taky čínsky a nevnucuju se s tim nikomu
tu teorii o penězích mužes vykladat svým 15ti letým kamarádům a fakt to neni čína?nemužu si pomoct ale ten motor vypada činsky :D
Musíš se umět o motorku taky postarat ne jenom tati sol peníze.