Suzuki GF-250 Japonská verze.Rok 1989.Čtyřválcový čtyřtakt.
Recenze
Suzuki GF-250 Japonská verze.Rok 1989 byla moje první motorka na naučení pro mě ideální,byla jsem s ní maximálně zpokojená.Motor šlapal jako hodinky a ten zvuk super.Byl to čtyřválcový čtyřtakt.Nikdy mě nezklamala i kdyz už nebyla nejmladší prostě super.Jezdila jsem na ní 3roky a i nějaký ten pád na začátcích semnou v pohodě přežila až na podřený výfuk a sem tam padl nějaký ten blinkr jinak O.K.potom šla do světa,chtěla jsem Kawasaki ZXR-400 kterou teď mám.
Pozdravuju a musím poslat pár slov, ač jsem na Vás(majitelku -řidičku - maminku -synáčka -Suzinku GF250) "narazil" náhodou pod článkem o "neznámých" japonských motocyklech.
Za mnou od SOC "přijela" v r.1976 moje první Suzina (samozřejmě 2T) na kamionu z Londýna
a pak z Vídně do Brna náklaďákem fy Schencker, coby zahájení *Projektu 1.Suzuki na okruzích ČSSR*.
Protože tehdy nejvyšší kubaturou čs.okruh.sportu bylo 350ccm, byla to T350/1972 . Pokud by se zde
tehdy jezdily půllitry, či sedmpade, "přijela" by od SOC T/GT500, případně GT750 ...
Ale k věci : před okruhovou premiérou T350 v r.1977 jsem samozřejmě měl její motor "na stole" a žasnul,
jak může být v tak skvělén stavu, když na tachometru bylo více než 24 tisíc MIL, t.j. cca 40tisíc km ...
Výbrus válců byl zapotřebí až pro sezonu 1979 a jinak jen běžná údržba .
"Kariéru" jsem ukončil po sezoně 1980 3.místem v Přeboru Moravy a naposledy "pode mnou" T350
vyjela při závodu Oblastního přeboru 1987, jako prvním motocyklovém závodu na novém AMD Brno .
A tak ještě pro "dlouhé zimní večery" jakési moje Suzuki CV :
www.walk77.com / www.suzukiownersclub.cz / + zdejší MOTOKATALOG: T350,GT750,RG500
a na závěr přání zdraví celé Vaší rodině
Nádhera. Tehdy se ještě na technice nešetřilo! Né jako že dnes že se na jednoválec nalepí RR a už je z něj supersport.
CAFE