Můj mazel. Vytuněná 360tka s mnoha úpravami. Motor, podvozek, vejfuky. Max. provozní otáčky 7000ot/min
Recenze
Motorku vlastním od roku 2001. Asi tři roky to byla standartní 639tka, kterejch potkáváte na silnicích spousty. Pak se ale něco změnilo. Potkal jsem p. Kasalického a vše bylo jinak.
První sada úprav a motor měl 44Nm a 28k. Serie má 32Nm a 22k. A pak už to jelo ráz na ráz. Řícící jednotka, dva karburátory, přímí filtry, lepší kyvka, úprava tlumičů předních i zadních a další věci na který si už nevzpomínám. Výsledek je patrný na první pohled, teda projížďku. Kamarád co váží víc jak o třetinu míň jak já (mám 120) měl problém držet předek na zemi Okomentoval to slovi: "Si děláš prdel!!!". Takže z mojí strany totální spokojenost.
Vím o tom, je to tak schválně. Se mi to takhle líbí víc
zajimavá jawa,ale pokud můžu poradit,tak máš blbě nasazenej ten plovoucí kotouč