Koupena nová v ČR,nehavarovaná,vše originál,najeto přes 117 tis.km.
Koupena v Asters Přerov.
Výška jezdce: 222 cm
První dojmy - Po deseti letech ježdění na prvním Banditu jsem přesně věděl co kupuju a dnes toho nelituju. Rozdíl deseti let je poznat spíš v nastavení motoru a podvozku které je určitě sportovnější než dřív. Co trošku konstruktérům uteklo je přiblblý digitální budík v kulatém rámečku a ještě blbější sedlo ale už jsem si zvyknul.
Recenze
Co je dobré by se nemělo měnit...
A to myslím opravdu vážně protože nahradit palivový kohoutek jakýmsi prapodivným systémem hadic které vedou a tlakují do nádrže to si musel Japonec dát opravdu záležet. Na druhou stranu musím konstatovat že systém funguje po japonsku skvěle protože když motor zdechne nepomůže motorku naklánět jako dřív , v nádrži totiž není ani kapka... .
Až najedu sto tisíc km půjde postavit do obýváku.
Proč bys ji stavěl do obýváku? Otočíš stovku a máš novou motorku. Jedeš zas od nuly Já už se se svým XJR taky blížím a těším se jak se to otočí. A do důchodu tedy určitě nepůjde!
Čéče, ty se s těma km nemažeš. S takovou budeš mít za chvíli přeplněný obývák. D.
Parádní motorka , měl jsem naháče ve stejné barvě. Suzuki je srdcovka, motorově perfektní a sleduju, že má taky super výdrž . Tak přeju šťastné dojetí té stovky. R.
Moc hezká motorka