Muj stredobod vesmiru v detstvi z dob Simsonu.
Výška jezdce: 182 cm
První dojmy - Proste Jawa, nedtreba komentu vsichni zname.
Recenze
Typ 350/638 byl koncem v roce 1984 let dočasně nahrazen modelem Jawa 350/632. První série motorů 638 trpěly vysokou poruchovostí, a 638 byla v produkci nahrazena modelem 632, který měl osazený osvědčený motor 634, ovšem upravený pro použití 12V alternátoru PAL. Jawa 350 typ 632 měla z důvodu hlukových norem snížený výkon motoru na 14,7 kW při 5250 ot./min. Po vyřešení problémů se sériovou výrobou motoru 638 se Jawa 638 vyráběla paralelně s modelem 632.
Zdroj Jawa klub
Jsem sice pamětník, ale tohle vidím poprvé v životě. Tak 10 za výjimečnost, tedy z mého pohledu.
Jestli to máš ještě z doby soc prc, tak si občas možná dokonce i zajezdíš!
Na 632 se mi nekonečně líbila vychytávka "Ládi Hrušky" - naklápění předního reflektoru podle aktuálního zatížení motorky pomocí páčky na řídítkách, která tahala za strunu v bowdenu.
Nikdy jsem to už na žádné motorce neviděl, jenom na této. Špicovní věc.
Takže jako obvykle. Motorka zcela k ničemu, blbé fotky, žádný pořádný příběh o dědečkovi, který na ní 40 let dojížděl za náhradní mamkou - pardon - samozřejmě do práce, všechny hvězdičky za naklápěcí světlomet, i kdybys ho tam náhodou vůbec NEMĚL!!!