Rok výroby 1998, model 1996, dovoz Švýcarsko 2009, klasika, poctivá motorka s neskutečným zvukem, spousta chromových doplňků, upravena do podoby Limited edition 1999, najeto 30tis. km
Motorka koupena od neregistrovaný Holešov
Výška jezdce: 179 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Triumph Legend: důvod neuveden
Triumph Thunderbird 900: důvod neuveden
První dojmy - Láska na první pohled, solidní dílenské zpracování, poctivý kus železa a hlavně chromu:) je těžká, ale vzhledem k nižšímu posezu, krásně ovladatelná, v zatáčkách se dobře naklápí, na méně kvalitních okreskách to není ono, má ráda lepší asfalt, na dálnici ok, ale tak do 120 km/h, horší rejd, krásně akceleruje i ze 140 km/h, maximálku jsem nezkoušel, ale 165 km/h zvládala, famózní zvuk, jako eskadra Lancasterů :-). Nevýhoda chybí úložný prostor a blbě se shání náhradní díly, některé doplňky se shání hůř nebo existuje už jen druhovýroba.
Motorku bych doporučil pro - pro pohodáře, co se rádi kochají po okreskách, na jízdy do práce a výlety do okolí a mají rádi oldschool a klasiku...a pro chromosexuály :-)
Doplňky na motorce - zadní nosič, plexi
Recenze
Chtěl jsem vždycky Triumpha. Legenda TT nebo Adventurera, příp. Thunderbirda 900. Zamiloval jsem si ten neskutečný zvuk motoru. Elegantní motorka. Nemám moc jak porovnávat, měl jsem před tím jen Jawu 350 konopnici a občas se povozil na Suzuki 650 Bandit..., z počátku byla na mě taková těžkopádná, v zatáčkách jsem se cítil nejistě, ale už jsme si sedli. Na cestování ideální, je pohodlná, ale bez plexi tak jezdit kolem 100 km/h, pak začne bolet za krkem. Spotřeba cca 5,5 l, koupil jsem v září 2022, po zimě třeba vyměnit gufera ve vidlích a všechny kapaliny. Řeším držáky na brašny a brašny
..krásné stroj...taky jsem ho měl,tak hodné spokojených kilaků..
Moc hezká. Přeju radost za řídítky.
Pěknej Angličan.Jen super km.