renocar_zari



PROFIL MOTORKY

Kawasaki KMX 125 (2001)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník vjenceslav
Vloženo 3.6.2022
Aktualizováno 31.1.2023
Zobrazeno 1 213x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Velmi hravá, živá a nenáročná dváca, která umí vytvořit “banán na hubě”.

Více fotografii

Výška jezdce: 178 cm

První dojmy - Motorku jsem znal už od kamaráda, kdy já jezdil na Yukině píchat kluky, zatímco on u nich byl vždy dřív..ber s nadsázkou (kdo má Yuki, píchá kluky). Takže jsem moto vlastně znal a nebylo mě čím překvapit. Když jsem si ji odvážel, nebylo nic správně, klouzala spojka, centrální tlumič byl úplně tvrdý, tím myslím jako beton, nešlo pořádně řadit nahoru (neoriginalní řadička dohromady s ohlodaným tisícihranem se zasekávala o víko zapalování, takže nešlo moc řadit) a na závěr moc nebrzdila. I tak jsem ji vzal a odjel na ní 100 kilometrů domů.

Recenze

Vybral jsem si jednoznačně dvoutakta, DT jsem nechtěl, protože už v té době stálo okolo 50k kdežto kmx se pohybovalo okolo 20-30. Dalším faktorem byl řidičák A1 ještě v 19 letech a chtěl jsem prostě jezdit.

Hned po koupi mě napadla myšlenka, předělat toto soft enduro na motarda, předělat pouze kola, s podvozkem jsem nic nedělal. No a nakonec z toho vzniklo toto, myslím, že se na to dá koukat.

Motorka má skvělé jízdní vlastnosti, obratnost, rychlost a v terénu se vůbec neztratí, naopak, najde se tam její potenciál. Je to velký, avšak podle mě opomíjený rival Yamahy DT.

Kmx jsem koupil v roce 2018 na podzim, toho roku jsem už moc nenajezdil. Začátkem sezóny 2019 jsem opravil spojku, která ovšem moc nechtěla fungovat. Nakonec to bylo vymačkaným excentrem (založil jsem skrz to nové vlákno zde na motorkářích). Opravil jsem tlumič, tedy vlastně přepákování, které se ani nehlo, takže kompletní výměna ložisek.
Ještě téhož roku se mi kmx přidřela (mohl jsem najet asi 4000 km), ježděno od koupě po současnost na Denicol S2 Competition.

V roce 2020 téměř nejeto.

Další rok 2021 se udělal nicasil a nový píst Wosner. A začala přestavba na supermoto. Musel se udělat repas statoru, vyměněna kulisa řazení, pancéřové hadičky, maska V-face. Koupen komplet laďák Gianelli (krásný zvuk). Namontován karburátor pwk 30.

Kdyby se našel podobný blázen co chce zrealizovat přestavbu na supermoto, tak přihodím odstavec s realizací.

1. Sežeň kola z aprilie, mám rok 2005 a výš, nejlépe komplet i s unašečem rozety, rozetou a předním brzdícím třmenem, ať to nemusíte shánět vše po jednom jako já..já kola sehnal komplet se vším asi za 6k, ale asi už budou možná dražší, vzhledem k tomu ze si z nich dělají lidi přestavby na KTM.
2. Pořešit vymezovací válečky.
3. Redukce na přední třmen radiálního brzdiče originál z aprilie (brzdí fakt brutálně) + všichni vám budou závidět že mate radiální brzdu, originál třmen z kmx tam fakt nepasuje.
4. Se musí stočit zadní kotouč, aby se vešel do zadního třmenu, myslím že jsem stáčel asi 5 mm z průměru, tak aby se neotevřely chladící díry.
5. Musíš koupit sekundaro který pasuje na 520 řetaz, ale zároveň na hnací hřídelku sekundara, to jsem koupil z nějakého starého modelu z yamahy na 2hmoto myslím. ( https://www.2hmoto....sprox-13-zubu-520-46 )
5. Řetěz 520, úplně jedno jakej, jen nesmí být krátkej, ja daval z ktm a ještě jsem zkracoval.
6. Musel jsem koupit pancerky na brzdy, protože z aprilie jsou pochopitelně krátký a gumová z kmx mi vadila.

Rozměr gum 110/60 r17 140/70 r17

Celkove to vyšlo asi na 10tisic, jelikož valecky, redukci a stáčení kotouče jsem si dělal v práci

Nebo si prostě kup středy kol na kmx, 17tky ráfky, udělej výplet a máš to, jenže já chtěl kola z aprilie.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist