Po dvou předchozích generacích (které byly taky perfektní) bych řekl, že je to vyladěná motorka bez chyby, ve svém segmentu samozřejmě.
Výška jezdce: 182 cm
První dojmy - První dojmy směřovaly ke srovnávání s předchozím modelem (R2013). Lepší ovladatelnost (nevím jeslti je to jen pocit, ale přijde mi, že se změnilo těžiště). Lepší chování podvozku na nerovném asfaltu, od středních otáček podstatně výkonnější, TFT display rozhodně plus...
Recenze
Po výměně gum a ujetí více km se mi potvrdilo vše z prvních dojmů. Prostě po všech stránkách, vč. designu Streeta posunuli vpřed.
Někdo napadá průběh výkonu RSa, mě naopak baví, nahoře to má větší šťávu. ESP jsem vypínat nemusel, v pohodě mi vystačí poslední stupeň zásahu, ale to bude o jízdním stylu, já se asi na silnici na limit nedostal a zatím jsem bohužel neměl možnost vyzkoušet okruh.
K servisu a spolehlivosti... žádný problém, jen spotřebka, podobně jako u předchozích kusů.
Ani po třetím Streetovi během 5ti sezón nemám potřebu ani chuť jít do litru, protože bych se připravil o to, co mě na té motorce baví nejvíc, agilitu... Výkon mi neschází a pro dva to stejně není. Pokud jednou přijde změna, tak na enduro kvůli pohodlí na cestování ve dvou.