PROFIL MOTORKY

Aprilia RSV 1000 (1999)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník smuherr
Vloženo 2.7.2021
Aktualizováno 14.3.2024
Zobrazeno 1 581x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Nevěděl jsem, jak ji výstižně popsat, ale přijde mi, že je prostě permanentně nasraná.

Více fotografii

Výška jezdce: 191 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Aprilia SL 1000 Falco: Už dlouho nebyla hezčí za rozumný peníz na inzerci.
Aprilia RST 1000 Futura: Delší dobu jsem ted jezdil na cestovních autobusech, ale na ty naše jízdy kolem a dvakrát do roka dál není třeba cesták

První dojmy - První dojem přesně splonoval představu, velká motorka, sportovní posez s kroutákem jako kráva. Po letech opět na supersportu dost trpí ruce, hlavně, když jsem jel celou Prahou, ale to je o zvyku. Jinak vlastně splnila, co jsem čekal.

Motorku bych doporučil pro - Pro někoho, kdo ví, že chce sportovní dvouválec. K téhle motorce musí člověk prostě dospět.

Doplňky na motorce - USB, držák telefonu

Recenze

9Po tom, co jsem vyzkoušel ZX9, ZX10 Tomcata, VFR, CBR1000f a mraky dalších mi došlo, že nemam rád vytáčení motoru kdo ví kam a že chci prostě litrové V2, kterej tahá od spoda, má střed a nahoře je mrtvej. VTR trpí na napínáky rozvodů a není to tak zábavné, SP je mimo cenově, TL zase nemá nejlepší pověst hlavně motorově (abych se někoho nedotkl, hodně jsem pročítal a ptal se a z toho jsem vycházel), takže to padlo na Itala. Měl jsem představu, jel jsem na KTM 990 a to už se dost blížilo a RSV to splnilo dokonale.
Motorka by měla být po spojce, udělané tlumiče, snad i desky, dá se říct, že bez nějakých investic a zatím nemám problém. Byla padlá, ale jede rovně, vše je opravené, takže v tom není asi problém, ono která motorka 22 let stará ještě neležela... A drobnosti, na kterých to je vidět, se dají překvapivě snadno a levně sehnat.
Když mi ji pán nastartoval a přestal jsem vnímat no name laďák, který je opravdu hodně slyšet, měl jsem chut odjet zase pryč. Po 12ti letech na japoncích, kdyby jakýkoliv motor vydával takové zvuky, tak je na odpis, ale tady to tak prostě je, věděl jsem to, ale byl to prostě šok v první moment, než si to člověk uvědomí.
Trošku se s ní peru v nižších otáčkách, předchozí VFR si pobralo skoro vše, tady je ideál cca 4tis a výš, takže v obci moc nevím, na jakou rychlost vlastně jet. Krouták, co pak následuje je neuvěřitelnej, při první jízdě se mi dvakrát začala zvedat na zadní, když jsem rychleji podřadil, zadní kolo do smyku, ale strašně se mi vlastně líbí taková hrubá síla, žádná elektronika velká, takže je to prostě jen o jezdci.
Podvozek je pevný, je to vyvážený, hravý, brzdy jdou hezky dávkovat. I když jsem to nečekal a vlastně to člověk stejně nepoužije, tak zadek kupodivu brzdí, po recenzích jsem čekal, že bude mrtvý.
Zatím si dost zvykám, je to jiné uplně ve všem, jak jízdou, tak i udržbou, proto kdyby tu byl někdo z Mělnicka nebo třeba rozumné dálky, kdo by měl náladu, trpělivost a chvilku, rád bych probral zkušenosti, už jen kontrola oleje je něco, ale potom i ruzné intervaly, jaké značky kapalin, svíčky, ke komu na nějaký větší servis třeba atd atd Manuál už mam, ale lepší mít info z více zdrojů.

Po pár km:
Takže za dva měsíce mam najeto víc než na předešlém VFR 750 za rok, proto bych nějak shrnul mé postřehy. Začnu záporama, pak přejdu k tomu veselejšímu. Nebudu řešit kosmetiku a problémy po někom předemnou. Jinak o většině věcí jsem stejně věděl předem z diskuzí... než jsem se naučil kontrolovat hladinu oleje, přečetl jsem několik diskuzí i anglických. Jízda pod 4 tis otáček není úplně příjmná. Hluk motoru po japoncích je šílený nezvyk. Tempo jakým mizí benzín, gumy a řetězovka je neskutečné plus mi nesvítí půlka budíků, takže přes zimu uvidím, co tam najdu
Klady ale převládají. Motorka mě neskutečně baví, hravá, do zatáček jde sama, žádnou motorku jsem si nedovolil klopit jako tohle. Tahání za plyn je návykové, v kombinaci s posezem a tím zvukem to člověka nutí brát za plyn. I když je to supersport tak pro 190cm postavu je pohodlná. Splnuje přesně to, co jsem si u V2 představoval. Kvůli častému ježdění nyní dostala držák telefonu a usb.
Kluci okolo mě se svezli a báli se jí, nesedl jim dvouvál, já myslím, že už nikdy nechci nic jiného než dvouválec.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
smuherr
smuherr napsal 05.07.21 v 23:11

Quiker: Díky za rady tady je ted Motul 300V 15W50, s tím co na něj má najeto a co já najedu to vidím na jaře, že dám nový. Spíš je pro mě zatím laborování zkontrolovat hladinu oleje
K těm kapalinám, ted si dohledávám ještě, co do chladiče a potom co na spojku a brzdy, vím, co jsem dával u Japonců za brzdovky atd, ale tady se stále učím a nerad bych ji kvůli pár korunám ošidil a něco pak řešil zbytečně.
K těm gumám, už léta dávám vždycky na vše Pirelli, tady jsou na jaře nové, myslím že Batlax, ale až budu přezouvat, zustanu u Pirelli.

Quiker
Quiker napsal 05.07.21 v 20:33 10b.

Pěkná babička.
Píšeš, že je spojka v pohodě, po repasi. Přesto doporučuju olej "Shell Advance Ultra 4T 15W-50". Tuono s původní spojkou s ním řadí jak po másle. Měním jednou ročně. Při nájezdu do cca 8000 to asi bude stačit.
Gumy mě vyhovujou s měkčím bokem/kostrou = 1. Pirelli, 2. Metzeler. Např. Bridgestone jsou výborný ale hodně tuhý...

smuherr
smuherr napsal 04.07.21 v 20:47

Riddick: Moc děkuji, určitě tam kouknu a přidám se Jinak po dnešní první, delší vyjíždce nechápu, že už mezi takto postiženými nejsem dávno Myslím, že už v motorce jinej motor nechci

Riddick
Riddick napsal 04.07.21 v 15:06 10b.

Tak vítej mezi námi postiženými :D... Tady máš odpovědi na vše, rádi tě uvidíme někdy . Odkazi nejdou, tak na facebooku si najdi APRILIA CZ•V2• TUONO | MILLE | ETV | FALCO | RSV

smuherr
smuherr napsal 02.07.21 v 16:27

Hoffikiller: Díky

Více komentářů



TOPlist