Je vyšší než jsem byl zvyklý, ale vyšší posed je zajímavý. Líbí se mi i designově, což je pro mě u motorky také důležité.
Výška jezdce: 182 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Aprilia Pegaso 650: Potřeboval jsem moto s omezením na 35 kW a Aprilka měla 36 kW a bylo málo kusů se sníženým výkonem.
Honda XL 600V Transalp: Když už jsem našel zajímavý kus, tak prodejce odpověděl jednou a pak už nereagoval.
První dojmy - První dojmy z jízdy byly dobré, jelikož už se nemusím držet pěkných cest, ale mohu i do terénu a na horší silnice a je to bez problémů. Jelikož jsem vlastnil nízkou silniční motorku, tak jsem si musel zvyknout, že při nasedání musím vyhodit nohu výše.
Recenze
Dlouho jsem jezdil na silniční moto (Suzuki GS 500 E) a začal jsem přemýšlet o změně. Kamarád vlastnící BMW F 500 GS mě začal lámat ať zkusím enduro a proto jsem se poohlížel po lacinějších moto Aprilia Pegaso 650, jenže vyhovujících byl nedostatek a tak jsem narazil na BMW F 600 GS. Po první jízdě jsem zjstil, že už opravdu nejsem vázán na hladký asfalt a můžu vybočit i mimo cestu. Bohužel kupováno na zimu, tak pořádně otestuji až na jaře.
Na začiatok prajem všetky kilometre kolesami dole .
Pekná motorka, tiež som po podobnej pozeral, ale ceny boli pomerne vysoko... Podľa mňa ste spravil dobre, že ste nekúpil Pegaso. Ja som ("až") jedno skúšal a zdalo sa mi ti také nejaké no... - oproti Transalpu 650 horšie idúce, horšie zatáčajúce a celkový pocit bol horší = stačilo na to, že som si povedal, že takú motorku nechcem. Možno to bola chyba daného kusa. Na druhej strane stála 1/2 ceny Transalpa 650.