Je to o trošku jiné nebo o hodně jiné oproti modelu 2017?
Výška jezdce: 178 cm
První dojmy - Je to o sakra hodně jiné! Jiný rám, jiný motor, jiné je vlastně úplně všechno. Přijde mi delší, vyšší, tvrdší, výkonnější.
Doplňky na motorce - Karburátor Lectron - beztryskový karburátor, u kterého nezáleží na teplotě nebo nadmořské výšce. Je to teda hrozný to k nám dostat (cena + clo z USA), ale musím říct, že to za to stojí. Studené starty žádný problém. Svíčka furt a vždycky cihlová. Ale hlavně spotřeba snad poloviční - na nádrž při kochání 90 km, v tempu víc jak 2 mth. Doporučuji.
Recenze
Když pak stojí vedle sebe se sedmnáctkou, zas tak moc jinak to jednomu nepřijde.
Jízdně je to ale velký posun. Motor je silnější, to je spolu s nastavením Kayab největší rozdíl. Vzhledem k tomu, kolik toho neumím, nemůžu víc napsat.
Strašně jsem chtěl verzi GP, jenže prej se manažeři Torrotu (tehdejší majitel GG) učili u nás v Liberci a bohužel už měli i předmět Tunneling. Takže to dopadlo tak, jak to dopadlo a pro modelový rok 2019 sice měli GP připravený, ale bohužel Eur v kasičce na dražší komponenty se nedostávalo. Tak teda dělali z toho co bylo skladem. Prej.
Vyskytla se možnost SixDays Chille, tak pojď ke mě! Je o moc hezčí než klasika a taky má pár drobností jinak (přední kotouč a řidítka a barvičky se samačkama). A je i hezčí než loňská Francouzska.
Chtěl bych toho umět víc a tenhle Gasík to umí naučit. Je to vlastně úplně jednoduchý - stačí se na tom trošku hejbat a srát tam plyn!
Parádní fotky, nebojíš se toho