První silná motorka z kategorie "A". Koupená na podzim 2020.
Motorka koupena od myshacc (Liberec 3) - Pán co tomu opravdu rozumí. Otevřený přístup, perfektní domluva, žádné problémy.
Výška jezdce: 193 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CB 600F Hornet: vyšší věk a starší design
První dojmy - Na této motorce se mi už od začátku sedělo perfektně. Posez mi naprosto vyhovuje. V polokapotáži a červenozlatočerné barvě vypadá prostě úžasně.
Motorku bych doporučil pro - Jsem začátečník na šestistovce, s touto motorkou jsem ale naprosto spokojený. Zatím nemohu asi lépe hodnotit.
Doplňky na motorce - vyhřívané rukojeti, sada tří kufrů, 12V zásuvka a gelové sedlo.
Průměrná spotřeba - 6.80429 l/100km
Recenze
Na vzhledu mi hodně záleželo, však koho by bavilo jezdit na něčem co se mu úplně nelíbí ? Já jsem zde dosáhl svého vrcholu.
Dlouho jsem vybíral, až jsem nakonec došel ke dvěma finalistům. Hondě CB 600F Hornet a právě Yamaze XJ6.
U Yamahy jsem nějakou dobu ještě nebyl rozhodný, i když jsem věděl že celokapotu (Diverison F) nechci - vypadala na mě moc sportovně. Okruh se tedy zmenšil na naháče a polokapotu (Diverison). Začal jsem si vyhledávat informace a zkušenosti od jiných majitelů a začal přemýšlet nad jejím využitím a praktičností. Věděl jsem že bych chtěl spíše dělat delší vyjížďky a odpočívat u toho. Z toho důvodu jsem nakonec zúžil svůj výběr tedy na polokapotovanou verzi.
Honda CB600 F je klasika. Jezdil jsem na ní v autoškole, vypadala krásné a perfektně se ovládala. Chtěl jsem později jít do ročníků výroby 2005 a 2006, které již měly upsitedown přední tlumiče, digitálně i analogově zpracovaný rychloměr s otáčkoměrem, digitální ukazatelem stavu paliva, teploty... Navíc v případě nehody nebo poškození, dobrá dostupnost náhradních dílů. Však Hornetů jezdí hodně.
Teď k samostatnému rozhodování. Dlouho jsem sledoval inzeráty na oba modely a přemýšlel nad konkrétním vítězem. Nakonec jsem se tedy rozhodl pro Yamahu .
Důvody byly takové, že: Hornetů bylo na výběr mraky, ale byli staršího roku výroby, design byl již lehce starší a ne tak moderní, je to naháč - na delší výlety ne tak příjemný dle mého. Přece plexi u Diversionu nějakou práci odvést musí. Navíc XJ6 byla novější a působila na mě svěžejším designem.
K dnešku, 11. říjnu 2020, motorku vlastním necelý měsíc. Najel jsem něco přes 600 km a jsem velice spokojený. Motorka mi jako pro začátečníka velice sedne. Je lehká na ovladatelnost, motor zabírá lineárně v celém spektru otáček. Gelové sedlo je naprosto báječné.
Přes zimu budu hodně trpět Už teď se moc těším na novou sezonu a pořádné seznámení a zajetí.
Určite si si dobre vybral. Pre začiatok je to super motorka, ktorá poteší jazdnými vlastnosťami Tak nech ti robí samú radosť z každej jazdy. Samozrejme máš to u mňa za 10b
Pekna, mam tu samou akorat v modry .
2.1 a nejaky drobny na 100? Jak to delas? Ja se pod 4.8/100 nedostal a to bych nerekl ze jezdim nejak divoce
Stále je to kočka , super stroj . Ať lítá...
Nazdar, cca 1mesiac dozadu som tiež kúpil takú istú (musel som predať tracer700, už som dlho bez práce ) Ako píšeš, super posed, mekučká pohodlná... Dobre si vybral, fakt lepšia mašinka oproti tomu traceru a to bola polročná motorka