Nervozní ktm s vlastním životním stylem, ale má srdce
nic pohodlného ani jinak zajímavého, ucukaný motor, který potřebuje otáčky, nebo stále mazat spojku
Jinak motorka jako stvořená pro úpravy, nádrže, kapoty, nabídka doplňků je široká, záleží jen na Va
Výška jezdce: 184 cm
První dojmy - jo je to ktm větší hard enduro váha na hraně
Recenze
690 ktm je moto pro jednu osobu, druhá brutálně trpí,
universal, na ryby i do terenu
dlouhé silniční přesuny s ní nejsou žádná slast
uvidíme jak dál, zatím jsem jezdil na její velké sestře 990 adv
Projela Albanii, Recko, Korfu, Kalabrii, Sicilii, par drobnych zavad bylo, ale vetsinou
moji vlastni vinou pri upravach
Idealni hmotnost zaplatite nepohodlnym sezenim pri prejezdech, stejne jako nestabilnim chovanim
pri vetsich rychlostech na dalnici, hlavně když použijete zadní rám na kufry, nebo tašky, je totiž montován
na spodní část rámu místo zadních stupaček a dalším montážním bodem je zadní plastová nádrž
Při naložení zavazadel a nesmíte to s nakládáním přehnat, nádrž drží ve čtyřech plastových dírách na dvou větších a dvou menších šroubech
dojde při větší rychlosti k přenášení vlnění celého zavazadlového rámu do spodní části rámu motorky, která potom od cca120-130km/h plave jako ryba
Super spotreba proti 990 a mensi drina pri zvedani ze zeme
Motorka ma dojezd pres 300km , aktualne dve nadrze, pod sedackou 12,5 l, misto airboxu cca 7 l
Spotreba srovnatelna treba s crf 1000, ktm 1290, ale ma na to vek rok vyroby je 2009
Motorka, kterou si upravite dle vlastnich predstav, spoustu veci sami opravite, vcetne map
Pomoci tuneecu, coz se Vam u novych motorek včetně ktm 690 od roku 2014 bez originalni diagnostiky a platby v autorizovanem
servisu nepovede
Po pravdě nechápu strategii ktm, proč všechny tyto drahé úpravy kupuje a montuje na svoji 690 každý majitel sám, když může být rally kapota i na malé adventure 390 a dalším stupeň je až rozpočtová bachratá 790 a teď 890, myslím si, že by si 690 v ktm "rally úpravě" našla své zákazníky