PROFIL MOTORKY

Yamaha YZF 1000R Thunderace (1997)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník charon87
Vloženo 4.6.2017
Aktualizováno 26.11.2017
Zobrazeno 1 807x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Motorka mi zůstala po tátovi, neprodam ji. další FOTO BRZY

Více fotografii

Výška jezdce: 178 cm

První dojmy - První dojmy? Raději bych jí neměl, jen aby na ní jezdil otec. Je to kus motorky, dá se na ní cestovat. Tahle není v sériovym stavu. Motor je tahoun. Na sebe si musim změnit nastavení podvozku.

Motorku bych doporučil pro - Pro někoho, kdo nemusí tahat jak šílenej, ale kdo nejezdí tak pomalu a potřebuje trochu kvalitní bajk. Nebo třeba i rychleji cestuje.

Recenze

Motorku jsem zdědil po tátovi, kterej nás opustil a to moc rychle a zcela zbytečně. Zůstane doma a nikdy ji neprodam, chci ji kuli němu dát do top stavu.

Na motorce je podvozek - přední vídle, zadní vídle a centrál z YZF 750R, tedy Ohlins s plným nastavením, tyto komponenty na týhle motorce mají původ v okruhovce, takže vnitřky jsou ještě malinko lepší než série. Zadek je o malinko zvedlej díky jiným táhlům přepákování. Motorka má kompletní systém od akrapa v titanu, ale není až tak hlasitá, ale zvuk je pěknej.

Motorka je v baráku od roku 2009, táta s ní měl lehkej pád a kuli dílum jsme koupili dalšího ace bez Tp (práve s tim akrapem), i proto mam v YZF750R litrovej motor - ta další v mejch bajkách. Pak se naskytla v příbrami možnost koupě YZF750 s vyběhlou ojnicí, takže pak ná napadlo tam ten podvozek napasovat, protože YZF1000 a 750 mají shodnej rám a ten jeden rozdíl zrovna tady u toho nevadil, prostě se to vyměnilo kus za kus a bylo! To je důvod, proč tu v inzerci mam dost dílů na tyhle dvě

Po jízdách, kdy jsem ji testnul po ladění detailů můžu říct, že dojet na tom někam dál je reálný a docela pohodlný (oproti r1 je to pohoda a kočička). Jen si pro sebe musim přitvrdit zadek a malinko změnit další nastavení, zvyknul jsem si na tvrdej podvozek a odezvu od něj, tady je to víc do pohody a zadek to potřebuje.

Jinak je to yamaží pětiventil, takže něco oleje si vezme, ale záleží jak moc taháte. Jako spokojenost, není to žádnej vrah, ale hodná holka. Na pětku se dá jet i 50 a neprostestuje, ale roztočit se umí taky. Spolujezdec netrpí, aspoň ne tolik.

Na motorce mam v plánu ještě moc změn, ale ne aby vypadala jinak, jen aby byla v top stavu, bud láknu i zbylé kapoty, nebo koupim novej set kapot. Jednou mi bude stát v obýváku!!!

Dnes 26.11. 2017 jsem dokoncil prace na hrube prestavbe. Motorka ma nove kapoty. Nalakoval jsem leseni. Vymenil zadni blatnik, presklil budiky, vymenil tupny a moc dalsiho. Poladil vse co jsem sehnal za nejlepsi mozne dily. Pracoval jsem na tom prubezne dva mesice. Jeste to neni finale. Ale ty detaily doladim pres zimu a v klidu. Chybejici samolepky zavazicka do laku a dalsi kokotiny.
Ke kapotam. Je potreba to hodne pasovat. Je znat ze to je druhoska. Hlavne plasty okolo budiku nesedi tak pekne. Ale pres veskerou snahu to lip nejde. Lak kapot je peknej. Dojem celkove je super. Mam radost z vykonane prace a z vysledku. Stalo to za to.

Musel jsem ji projet i okolo hrbitova kde tata odpociva a zahrat mu na ni!!!
13forever

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Thunder
Thunder napsal 04.06.17 v 11:36 10b.

Pekna a drzim palec

strakon
strakon napsal 04.06.17 v 08:43 10b.

Smutný, tak jí dej do top stavu, tohle moto si ti to zaslouží

Petr_TA
Petr_TA napsal 04.06.17 v 07:39 10b.

DavidŠlechta
DavidŠlechta napsal 04.06.17 v 00:44 10b.

Více komentářů



TOPlist