Klasický vzhled i klasická jízda.
Výška jezdce: 180 cm
První dojmy - První dojem že to nejede, klepe se jak ratlik, ale je to příjemný.
Doplňky na motorce - Výfuk,sedlo, řidítka, gripy, pás na nádrž, blinkry, zadní světlo a držák rz
Recenze
Intrudera sem prodal vlastně kuli tomuhle indickýmu krámu.
Chtěl sem klasiku a to tahle motorka opravdu splňuje.
Ale jak je už u mě zvykem, po první garančce, kde se mimochodem měnilo těsnení na motoru, protože chcal olej :), se začalo rozebírat, vymejšlet, leštit a upravovat. Výsledek posuďte.
Jízda je příjemná a cestovní rychlost 110-120 úplně v pohodě. Nesmíte ale zapomínat, že krotíte stádo 28 koní a předjíždění si musíte napřed promyslet. Na maximálku sem to nezkoušel, jelikož je ještě v záběhu. Vibrace jsou snesitelné, brzdy brzdí a klaksony (dva) troubí jak o život.
Po přesednutí z esvéčka je to opravdu návrat do minulosti, ale to je v pořádku!
Info a foto doplním až nasbírám více zkušeností.
26.10.2017
Doplněno pár fotek z letošní sezony. Po roce a najetých skoro 4000 km nelituju že sem to pořídil. Závady žádné, spotřeba malá, řetěz sem ještě nedopínal a olej nedolíval. Kvalita gumových materiálů ( třeba prachovky na přepáčku řazení, různý hadičky) je horší - po roce zpuchřelé, popraskané. Ale to jsou drobnosti. S větrem v zádech olizuje 150ku na tachometru a dá se s tím jet i slušná dýka :)
Mám ještě Triumpha Tigera, ale loni jsem se svezl na GTčku a bylo vymalováno... Takový emoce jsou možný jen na "klasice"...
Fakt boží , máš to moc pěkný a super fotky z jízdy-))) uvažuji o něm-)))
Nádherná
Krásnej stroj.
Tomu nejde dát jinak než za plnej.
Tak to je klasika klasik. PEkne mu davas a pak ze na takovyhle kousky clovek potrebuje elektornicky asistenty modernich litrů