Dlouho jsem po mí toužil, nakonec to byla rychlá akce od Drážďan v první den otevřené dálnice
Motorka koupena od Německo
První dojmy - Zatím jen okolo bloku cestou z přívěsu do garáže:- Mile překvapilo sedlo i celkový posez. Jsem malý buřt a přesto mám nohy bez problémů na zemi. Má svých 270kg a hodit to na hlavní stojan chce trochu cviku. Ale na policajta bez problémů
Doplňky na motorce - zcivilněná - tedy bez barevných světel, sirény a radia. Druhé sedlo zapsané v německých papírech.
Recenze
Až sleze ta bílá smrt tak na dovozovou STK. No a jestli potom neskončím v blázinci tak jaro vítej !
Zajímalo by mě kolik jich v republice jezdí. Jo a trochu mám obavy z dostupnosti dílů - ale uvidíme. Rád uslyším jakékoliv rady a zkušenosti. Kawasaki jsem ještě neměl, tak hledám (do budoucna) osvědčený servis i prodejnu dílů, doplňků...
Děkuji všem za kometáře!
A taky už jsem o řadu zkušeností bohatší Pustil jsem se do procesu legalizace a musím přiznat, že mé obavy se naštěstí nevyplnily.
1.krok - napřed jsem jen s papíry předběžně konzultoval a pak dojel na DEKRA v Praze 4 (mám to 200m, tak jsem riskl jídu bez dokladů...vyšlo to). Na DEKŘE mě neskutečně mile překvapil přístup - osobně p. vedoucí se motorce věnoval. Pravda je že kontrolovali úplně vše. Výhodou bylo, že jsem si připravil všechny možné a dostupné dokumenty, sehnal i originál USA "Návod k použití". Motorka strávila v dílně celé dopoledne (vše se fotí , měří) a za necelý týden byl hotov 5-ti stránkový "Protokol o technické prohlídce". Slouží zároveň jako STK a evidenční prohlídka.
V protokolu je uvedeno že zadní svítilny, zadní blinkry a zrcátka nejsou homologovány dle EHK/ES, dále že počítač kilometrů udává vzdálenost v mílích (pozor - důležité je aby stupnice tacho měla i Km) a že větrný štít (plégo) není mohologováno dle EHK/ES. Česky řečeno - na těchto dílech není ono kouzelné E.. Cena 1850,-Kč
Pánové z DEKRA se stroji věnovali opravdu důkladně
2.krok - s "Protokolem" a Žádostí o udělení vyjímek (volnou formou sepsanou - tiskopis neexistuje) jsem navštívil Ministersvo dopravy. Opět neskutečná klika - pán s chováním anglického gentlemana převzal žádost, kopii "Protokolu" a pro jistotu i pár fotografií (chtěl jsem aby bylo zřejné, že světla i zrcátka jsou "normální", ne nějaké plamenné lebky - jen nemají ono "E"). Druhý den ! mi volal, že vyjímky jsou uděleny, at si pro Rozhodnutí přijdu. Udělení je zdarma
Všimněte si , že na DEKRA píšou v Protokolu že "není homologováno dle EHK/ES, ale v udělené vyjímce se píše "EHK/OSN". Proč - to nevím a jemi to jedno
Ted už jen přihlášení na Magistrátu hl.m. Prahyy, RZ a český TP...napíšu jak jsem dopadl
Jak jsem slíbil, dávám poslední díl seriálu "Doklady ke Kawasaki" Mám je !! Opět se ale ukázalo, že nejvíc nepříjemní a arogantní jsou úřednící (v tomto případě Magistrát hl.m. Prahy)... Zatím co na DEKRA se muži plazili okolo stroje po podlaze celé dopoledne a byli přitom ochotní a vstřícní a muž přes vyjímky na ministerstvu byl bleskurychlý a aktivní, tak podpacholek u okénka napřed předvedl odborné znalosti - když prohlásil "jo tak ono už nemusí být vyjádření oficiálního dealera Kawasaki? No, ještě před 6-ti lety to bylo jinak..." a později hledal mezi třemi !!! připravenými doklady a značkami asi 10 minut tu pravou... Ale co - mám je a jaro je tu
Tak prvních pár km...tedy mil . Je to tank na kolech, nesrovnatelné s kterýmkoliv strojem, co jsem sedlal. Jo a spotřeba (kochací tempo mimo P/rahu) vychází na 5,5l...luxus. Jen jsem si všiml, že trochu kecá palivoměr. Naštestí ukazuje mín, než tam skutečně je, tak bych na suchu zůstat neměl.
Na prodej bude v aukci Retro Garáž, výstaviště Lysá nad Labem. dne 11-11-2023. Právě jsem podepsal smlouvu o předání do aukce.
Stále na prodej???
Dobrý den, pošlete mi na sebe kontakt. Díky Míra
Stále volná. !
Bude k ní i uniforma a spousta dokladů, manuál atd..