Třiapůle.. K tomu asi není moc co dodat více -snad jen to, že asi nejzajímavější mi na tomhle stroji přijde že k tomu člověk nemůže mít normální vztah - někdy mám chuť to zapálit, jindy bych to neměnil - ale snad nic mezi tím?
První dojmy - Co jsem o tom zatím četl a slyšel, čekal jsem že to bude mnohem, mnohem větší peklostroj, po všech stránkách. Po autoškole se dvojtým řízením a člověkem za sebou to bylo vlastně super, první stroj na kterém jsem jel sám dál než jen po dvorku..
Motorku bych doporučil pro - Pro lidi co mají tak nějak naprosto na háku a alespoň trochu na to mají cit - a trpělivost.. a hlavně, nervy!
Doplňky na motorce - Doplňky; bezkontaktní zapalování VAPE, regulátor R04 od téhož výrobce; nosič prý ze 640ky.. jinak sériovka.
Recenze
K tomuhle stroji jsem vlastně přišel víceméně omylem, popravdě to bylo to poslední po čem jsem koukal.. nicméně se mi dostal do ruky velmi solidní kousek, jen s KO motorem. Tak jsem nechal udělat výbrus a klikovku, překopal elektroinstalaci, malé vape už to mělo, ještě místo původního regulátoru co byl taky v křemíkovým nebi přišel regulátor R04 také od Vape. Proč jsem po tom skočil? Jednak jsem to bral jako skvělou příležitost nasbírat nemálo zkušeností - s tím že pokud to bude fungovat spolehlivě, bude to fajn.. pokud ne, za ty zkušenosti to stálo. A že zrovna 632 může fungovat na poměry velmi solidně jsem slyšel z více stran. Tak proč to nakonec nezkusit, ne?
Teď, v okamžiku psaní tohohle popisu, mám od konce letošního dubna odjeto přes 8tis; byl jsem na tom na Slovensku - jet na letní sportovní kurz do Tater vlakem se mi nechtělo, byla to perfektní záminka zkusit nějakou větší vzdálenost na jeden zátah. Je to v pohodě! Praha-Liptovský Mikuláš, zpět z Tatranské Lomnice taktéž na jeden zátah. Vyloženě mne to bavilo, žádné úmrtí na celkové vyčerpání po 400km se nekonalo :)
Na vyjížďce v Alpách jsem byl docela zvědavý jak se to bude chovat ve vyšších polohách - je to v pohodě, až na někdy neochotné rozjíždění v nízkých otáčkách - to se projevovalo nad 1500m.n.m. a v těhlech kopcích je znát, že to na tohle nebylo dělaný - hlavně odstupňování převodovky.
Nejlépe je tomu na malých okreskách, tam je to jak ryba ve vodě.
Co se posezu týče, ten je super - měřím něco přes metr sedmdesát a na tý lavici se vždycky nějak poskládám - a při mý váze 50kg to jede i docela svižně, zn do 80-90 rozhodně nemám problém v provozu že by to bylo líný - nad stovku už to přestává být terno..
Spotřeba - pokud jedu tak nějak svižně, drží se to kolem 4,0-4,2/100; když za to tahám co to jde, jsem někde na 4,5-4,8 - a Alpách při přejezdech sedel jsem šel mezi 5-5,5. Rekord dole byl něco pod 3,5/100 - to jsem byl neskutečně unavený a jel jsem fakt pomalu po těch nejmenších okreskách, když nebyl provoz.
Ne že bych spotřebu obecně nějak hrotil - na to žiju jen jednou, abych řešil spotřebu u motorky.. ale hodí se to vědět.
Suma sumárum, jak jsem již psal na začátku - někdy je to super stroj a někdy bych to fakt zabil..
Co se závad týče, po cca 4tis měněná spojka - špatně nastavený poloautomat kvůli krátkému chodu páčky, která je na spojku ze 638 takže nevypnula úplně - naprosto chápu lidi co na tohle nemaj nervy.. po výměně páčky s větším chodem další 4tis bez sebemenšího rozdílu v záběru, neutrál jde okamžitě najít i při stojící motorce.
Jednou rozhozené nastavení karburátoru takovým způsobem, že jsem musel vyhledat pomoc zkušenějšího-moje chyba.
Jednou prasklá hlavní žárovka a vyhořelý přerušovač, kam zateklo a nedávno jsem řešil netěsnost na nádrži - následek rozpadlého silentbloku..
Ale jednu výhodu to má, že se nemusím bát o to že se to někde škrábne nebo mi to spadne - tak to prostě zvednu a jede se dál, když hledám místo na spaní prostě to opřu o první strom v lese, projedu čímkoli aniž by to člověku trhalo srdce - a je to tak trošku celé správně humusácké. Vlastně mi to pro moje využití naprosto vyhovuje!
Ty blinkry dával předchozí majitel? Neměla přední masku?
Měl jsem stejnou...Když jsem ji prodával, byla ale po GO
Jjo, polepy a označení Jawku oživí, ... gumy na nádrž ... popř. plexištítek, ať slouží !
A sundej ucpávky z laufů - pojedeš rychleji
Dávám deset bodíků
uplne s tim prvnim odstavcem souhlasim :D podpalit a pak pohladit mas to za 10
Hezka dvojka. Pokud se nepletu, potkal jsem te v lete nekde u Rican cestou na Slovensko
Zapracuj trochu na vzhledu - gumy na nadrz, puvodni samolepky, a bude dokonala.