Kdekoliv se s ní ukážu, způsobí poprask.
První dojmy - Nejede, nebrzdí, smrdí a je hrozně hlučná. . Kamenná spojka, furt z ní něco chčije jako z tety po menopauze, nic se na ni nesežene, nikdo ji nezná. Je to divnej Harley. No a jak říkám, je supr.
Motorku bych doporučil pro - To bych nikomu neudělal.
Doplňky na motorce - Jasně, ABS,EDS, klima a 4 reprobedny
Recenze
Ne, velmi málo zkušeností, na všechno ne. Neee. Proč napsat min. 5 řádek? Není k ničemu. Nejede, smrdí , nebrzdí, kope, ale je to haryk a krásnej.
To co píšeš, by vysvětlovalo, proč má ČZ trial světlo, přepínač a spínačku od Aprilie. Tohle SX jsem koupil, protože se mi od dob, kdy jsem jako dítě viděl film jestli se rozlobíme, budeme zlí, strašně líbily ty terénní mašiny , co na nich ve filmu jezdili. SX je hodně podobný styl. Začíná to zapadat do sebe.
CAGIVA koupila italskou AERMACCHI-HD ve VARESE-ne celý americký H.D. Ten podíl jak o tom píšeš.Potom CAGIVA koupila DUCATI, MV AGUSTU,HUSGVARNU,MOTO MORINI,ČZ.Po finančních potížích toho mnoho zase prodala.Dodnes snad ve fabrice ve VARESE sídlí nebo tam něco dělají.Že by v Americe vyráběli. dvoutakt a pak předali do Itálie,tomu se nedá věřit.
Cagiva nikdy firmu Harley davidson nekoupila. Naopak. HD koupil podíl v Aermachi.
1960 - H-D koupil podíl v italském výrobci motocyklů Aermacchi. Firma představila první a jediný skútr Topper.
1969 - Harley-Davidson koupen firmou American Machine and Foundry Company (AMF). No a tehdy vznikla tahle motorka.
Je to AERMACCHI HD,potom co firmu koupila CAGIVA,motorka se jmenovala CAGIVA SX 250.
Je to AERMACCHI HD,potom co firmu koupila CAGIVA,motorka se jmenovala CAGIVA SXT 250.